چرخ گوشت قطع مچ دست کودک ۴ ساله بلعید

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان گفت: چرخ گوشت دست کودک ۴ ساله در محله محمدی مریوان را بلعید.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۲۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان بلادرنگ یک تیم کامل امداد و نجات را با تمامی تجهیزات امدادی به بیمارستان بوعلی اعزام کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان تصریح کرد: آتش نشانان با حضور در اتاق عمل با صحنه دلخراشی که پسر بچه ۴ ساله به دلیل کنجکاوی‌های کودکانه و بازیگوشی دست خود را به درون دستگاه چرخ گوشت کرده؛ دستگاه موچ دست وی را به درون خود کشیده است.

جعفری: فرمانده تیم اعزام شونده با ضدعفونی کردن دستگاه‌های برش کاری وآزاد سازی دست کودک را با حضور کادر درمانی آغاز و پس از گذشت تقریبا ۲ ساعت تلاش با رعایت نکات ایمنی موفق شدند دست پسر بچه را از درون چرخ گوشت رها کنند.

وی عنوان کرد: متأسفانه به دلیل شدت صدمات وارده انگشتان کودک کاملا قطع شده بود که تلاش کادر درمانی برای پیوند آن‌ها نیز مثمر ثمر نبود.

جعفری ابراز تأسف کرد: متأسفانه با وجود توصیه‌ها و هشدار‌های فراوان ایمنی مکررا مشاهده می‌شود که خانواده‌ها برای استفاده از دستگاه چرخ گوشت آن را با استفاده از سیم سیار به روی زمین و کف اتاق انتقال داده و در معرض دیدگان کنجکاو کودکان از آن استفاده می‌کنند.

وی توصیه کرد: از خانواده‌های عزیز استدعا داریم، برای استفاده از چرخ گوشت حتی برای لحظاتی کوتاه آن را خاموش و از دسترس دور و همیشه به کودکان خود خطرات این دستگاه را گوشزد کنند. به منظور کاهش احتمال وقوع حادثه فقط و فقط از دستگاه چرخ گوشت با آرم استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات