امام جعه بهاباد دریادواره شهدای شهرستان که در حسینیه صاحب الزمان (عج) بهاباد برگزارشد گفت: هدف شهدا پیروی از مقام ولایت و دفاع از خاک ایران بود، امروز کشور مدیون ایثار، گذشت، سلحشوری ها، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهداست.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۸۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در یادواره شهدای شهرستان بهابد افزود: رزمندگان اسلام در جریان انقلاب و دفاع مقدس همیشه جان برکف آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بودند.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهداست، افزود: امروز دشمن قصد دارد مردم را ناامید و از نظام جدا کند، آنچه می‌تواند توطئه‌های شوم را خنثی کند، زنده نگه داشتن حماسه‌های دفاع مقدس و آشنا کردن نسل امروز ما با چگونه زندگی کردن و چگونه جنگیدن شهدای والامقام است.
حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از ایران بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با اشاره به اینکه رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ حق علیه باطل، روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی رزمندگان بود و آن‌ها به عشق اسلام و ولایت به جبهه‌ها می‌رفتند، خاطر نشان کرد: امروز نیز می‌توان با پیروی در مسیر ولایت بر مشکل غلبه کرد و تنها راه برون رفت از چالش‌های پیش رو، حرکت در مسیر ولایت است.
وی خاطرنشان کرد: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب شکل گرفت به برکت فرهنگ نرم عاشورایی قیام امام حسین (ع) شکل گرفت این قدرت نرم فرهنگ جهادی و ایثار و شهادت است که جغرافیای مقاومت ایجاد می‌کند.
مداحی توسط مداحان اهل بیت، قرائت شعر توسط پدر شهید امینی پور و بیان خاطرات توسط حسین عبداللهیان یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. ش. یادواره شهدای شهرستان بهاباد همزمان با رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ با حضور امام جمعه، رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای گردان بیت المقدس، روحانیون، مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم درحسینیه صاحب الزمان (عج) بهاباد برگزارشد.

ارسال نظرات