امام‌جمعه ایلام، گفت: دشمنان امکانات تبلیغی و رسانه‌ای را توسط مزدوران داخلی بکار گرفته‌اند تا مردم را به‌نظام و رهبری بدبین کنند.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۶۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران ایلامی، گفت: سیاست‌های اشتباه بانک مرکزی در بالا رفتن ارز و سکه سبب شادمانی دشمن شده است.

وی اظهار کرد : مراسم سؤال و جواب رئیس‌جمهور تشریفاتی و سخنرانی نبود بلکه مجلس می‌تواند با اختیارات قانونی خود دولت را ملزم به ساماندهی وضع آشفته‌بازار سکه و ارز و همچنین در تمام حوزه‌های اقتصادی مانع سوءاستفاده سودجویان و احتکاران و قاچاقچیان در واردات و صادرات مواد خام و مایحتاج مردم شود.

امام‌جمعه ایلام، خاطرنشان کرد: افکار عمومی در مواجهه با اخبار مفاسد اقتصادی و غارت منابع ارزی کشور و دلار و سکه به‌شدت نگران و دشمنان هم تمام امکانات تبلیغی و رسانه‌ای توسط مزدوران داخلی بکار گرفته‌اند تا مردم را به‌نظام و انقلاب و رهبری بدبین کنند.

خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: متأسفانه عملکرد اشتباه بانک مرکزی در عرصه قیمت دلار در بازار ثانویه، سبب ایجاد جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمنان علیه مردم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی، بیان کرد: گرانی لجام‌گسیخته کارمندان و کارگران را به‌شدت در تنگنا قرار داده و برخی تجار هم مسابقه گران‌فروشی گذاشتند که باید به‌شدت با این روند مقابله شود.

وی، بابیان اینکه دشمنان در حال ضربه زدن به‌نظام و انقلاب هستند و در این راه برنامه‌ریزی کرده‌اند، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام و انقلاب نیروهای وابسته را در نهادهای مهم و حساس با چهره دوست نفوذ داده‌اند و نهادهای امنیتی با شناسایی لایه‌های چندگانه نفوذی‌ها با آنان برخورد کنند.

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان بابیان اینکه آشفتگی بازار نتیجه سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت است، گفت: نقدینگی ویرانگر و پول‌های سرگردان مهم‌ترین عامل در بالا رفتن دلار و سکه است.

خطیب نماز جمعه ایلام، در پایان با اشاره به اینکه عاشورا و حماسه حسینی حادثه‌ای مقطعی نبود که در یک روز روی دهد، خاطرنشان کرد: عاشورا ریشه در حوادث پیشین و تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی از زمان رحلت پیامبر اکرم (ص) داشت.

 

ارسال نظرات