خبرهای داغ:
دادستان نهاوند با اشاره به اینکه آنچه موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود بالا بردن آستانه صبر و تحمل است، گفت: تأثیرات فرهنگ غرب بر زندگی ایرانی اسلامی قابل مشاهده است به حدی که بیشترین پرونده‌ها در 6 ماهه اول سال جاری مربوط به طلاق بوده است.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۵۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

بیشترین پرونده‌های 6 ماهه اول سال جاری مربوط به طلاق بوده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سید هادی مصطفوی امروز در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه نهاوند با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله «علی قدوسی» و نیز روز خانواده اظهار داشت: شهید «آیت‌الله قدوسی» شخصیتی والامقام بود که در آن برهه‌های سخت و نفس‌گیر انقلاب مورد اعتماد امام خمینی (ره) قرار گرفت تا جایی که ایشان را به‌عنوان اولین دادستان کل کشور منصوب کردند.

وی افزود: نتیجه زندگی شهید «قدوسی»؛ فرزند شهید این بزرگوار است که در دوران جنگ تحمیلی به جبهه‌های جنگ رفت و راه پدر شهیدش را ادامه داد.

دادستان نهاوند با اشاره به اینکه امروز حساسیت نسبت به تربیت صحیح فرزندان با توجه به هجمه‌های دشمن در جامعه بیش ‌از پیش احساس می‌شود، بیان کرد: متأسفانه امروز در جامعه شاهد برخی معاملات ربوی هستیم که بر اخلاق و رفتار در جامعه تأثیر می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه آنچه موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود بالا بردن آستانه صبر و تحمل است، گفت: تأثیرات فرهنگ غرب بر زندگی ایرانی اسلامی قابل مشاهده است به حدی که بیشترین پرونده‌ها در 6 ماهه اول سال جاری مربوط به طلاق بوده است که می‌توان به جرات گفت که فرهنگ غرب بر روی آنها تاثیرات منفی داشته است .

مصطفوی در ادامه با توجه به اینکه امروز دنیای غرب به دنبال هجمه‌ رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: امروز دشمنان نیز به دنبال پیاده‌سازی تئوری جهانی‌سازی رابطه‌ها هستند و در این تئوری هیچ عقیده‌ای به خانواده و ازدواج وجود ندارد و به جای ازدواج که سنت مسلمانان و شیعیان است یک نوع زندگی را مطرح می‌کنند که خارج از شرع مقدس اسلام است.

وی عمده‌ترین روش برای مقابله با این مسئله را نزدیک‌تر شدن ارتباطات محارم و ایجاد فضایی عاطفی در خانواده دانست و گفت: متأسفانه امروز فضای مجازی مردم و خانواده‌ها را از هم دور کرده و زندگی دوم ایجاد می‌کند و خانواده‌ها باید نسبت به این مهم هوشیار بوده و اجازه ندهند که فضای مجازی و ماهواره در زندگی آنها اثر منفی بگذارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات