آيت الله دري نجف آبادي گفت : نياز به هوشياري نسبت به ترفندها و توطئه هاي دشمنان در جنگ اقتصادي از موئلفه هاي اين جنگ ميباشد و نبايد در زمين دشمن بازي نمود و البته مسئولان نظام به مشكلات مردم دركشور آگاه هستند.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۴۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي نماينده ولي فقيه دراستان مركزي و امام جمعه شهرستان اراك درخطبه هاي نمازجمعه اين هفته ، ضمن توصيه به رعايت تقواي الهي ؛ گفت : صبر و مقاومت در راه خدا، مهمترين سرمايه آحاد جامعه اسلامي ميباشد كه مي بايست اين سرمايه سرلوحه كارانسان قراربگيرد.
وي درادامه افزود : اگرملت ايران صبر و مقاومت را در چهل سال انقلاب نداشتند ، نمي توانستند 230هزارشهيد را تقديم اسلام و انقلاب كنند و يا در مقابل مستكبرين عالم ايستادگي داشته باشند.
آيت الله دري نجف آبادي افزود : صبر و استقامت مردم در مقابل مشكلات و دشمنان ، دليلي براي كم كاري و فساد برخي افراد نيست و راه انقلاب با الطاف الهي ،كمك ائمه (ع) ، رهنمود هاي رهبري وكمك مردم ادامه خواهد داشت .
نماينده ولي فقيه دراستان مركزي در ادامه خاطرنشان كرد و گفت : صبر و تقواي الهي دركارها ميتواند انسان را به رستگاري برساند و پرهيزگاران عالم با رعايت صبر و تقوا به درجات مهمي رسيدند و اين دو رمز پيروزي و موفقيت انسانها ميباشد و خداوند هيچگاه اجرنيكوكاران را ضايع نخواهد كرد .
امام جمعه شهرستان اراك به آغازايام محرم و سوگواري سيد الشهداء اشاره و گفت : مكتب سيد الشهداء متعلق به همه اديان آزاديخواه جهان ميباشد و مكتب امام حسين (ع) ، مكتب شهادت ، عشق ، ايثار، جهاد ، مبارزه با ظلم و فساد و مقاومت در برابرمستكبرين عالم ميباشد .
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه اين موضوع گفت : در هيچ جاي دنيا مكتبي به عظمت مكتب سيدالشهداء و ياران باوفاي ايشان نميتوان پيدا نمود و هيات ها و مداحان از اقدامات و كارهاي بيهوده در سوگواري ها پرهيز نمايند
وي همچنين به اجلاسيه خبرگان رهبري هم پرداخت و گفت : اين اجلاسيه با موضوع اقتصاد و معيشت مردم برگزار شد و تاكيد رهبرمعظم انقلاب در ديدار با اعضاي مجلس خبرگان روي جنگ رواني دشمن و بازي نكردن در زمين دشمن بود.
نماينده ولي فقيه در استان مركزي ادامه داد و افزود : نياز به هوشياري نسبت به ترفندها و توطئه هاي دشمنان درجنگ اقتصادي از موئلفه هاي اين جنگ ميباشد و نبايد در زمين دشمن بازي نمود و البته مسئولان نظام به مشكلات مردم دركشور آگاه هستند.
آيت الله دري نجف آبادي افزود : استفاده از افراد دلسوز در مديريت كشور و استان و حضور افرادي كه دغدغه انقلاب، مردم ضعيف و شهداء را داشته باشند ، لازم و ضروري است و كساني را درمناصب مختلف قراردهيم كه اهل خيانت نباشند ومسئولان و مردم بايد پاي اين انقلاب بايستند .
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه تصريح كرد : مجلس شوراي اسلامي محلي براي ولنگاري و بي ضابطه سخن گفتن نيست و اين مجلس بايد محلي براي وحدت ، عظمت و اقتدار جامعه باشد و مجلس محل بازيهاي سياسي و تخريب نيست.
امام جمعه شهرستان اراك در ادامه همين موضوع خاطرنشان كرد و گفت : برخي اقدامات نمايندگان مجلس ،خوراكي براي رسانه هاي بيگانگان شده و اين افراد بايد مراقب جايگاه خود باشند.

ارسال نظرات