فرمانده سپاه قدس گیلان از حضور حماسی بسیجیان در رزمایش “اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲” تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۴۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی از حضور حماسی بسیجیان گیلانی در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲ تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام فرمانده سپاه قدس گیلان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای شهر و دیار سرزمین میرزا را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس به‌ویژه سپاهیان حضرت محمد(ص) را در اذهان زنده کرد.

حضوری که قطعاً برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده آن به‌ویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را در بر داشت.

این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌ها همچنان بر آرمان‌های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله‌های بلند پیشرفت خواهد پیمود.

بدین‌وسیله از باب لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از مساعدت‌ها و همراهی‌های نماینده معظم ولی‌فقیه در استان، استاندار محترم، ائمه محترم جمعه و جماعات، فرمانداران، مسئولین و کارکنان ادارات و نهادها و شهرداری‌ها و به‌ویژه رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز گیلان که در پوشش و انعکاس خبر رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ تلاش وافر داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

و نیز ارادت و قدردانی خود را از بسیجیان عزیز گردان‌های بیت المقدس سراسر استان که با حضور آگاهانه و وحدت آفرین خود برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه‌سازی مردم ولایتمدار گیلان افزودند تقدیم می‌کنم.

به گزارش تسنیم، رزمایش بزرگ “اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲″، ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در ۱۶ شهرستان استان گیلان با حضور ۱۷ هزار بسیجی برگزار شد.

ارسال نظرات