خبرهای داغ:
امام جمعه شهر همدان گفت: دشمن دو جنگ را در پیش گرفته که نخست تحریم و جلوگیری از فروش نفت و دوم تبلیغات مسموم و فضا سازی بی‌اساس است.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۳۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

دشمن دو جنگ تحریم و تبلیغات مسموم و فضاسازی بی‌اساس را در پیش گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان داشت: گرانی و رکود و تمامی مشکلات به زودی حل می شود و به گفته رهبر فرزانه انقلاب مردم باید حامی دولت باشند و از ایجاد فضای جنگ در کشور پرهیز شود.

وی ادامه داد: دشمن دو جنگ را در پیش گرفته که نخست تحریم و جلوگیری از فروش نفت و دوم تبلیغات مسموم و فضا سازی بی‌اساس است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: دشمن با عنوان یک مطلب دروغ و جنجال، وحشت بر دل مردم می اندازد در حالیکه دوران جنگ با وجود بمباران دشمن مردم آرامش داشتند.

وی تاکید کرد: برخی افراد با دروغ پردازی درصدد تحریک افکار عمومی هستند به عنوان مثال خبر نادرست غیب شدن 9 هزار میلیارد ریال را نشر می دهند.

محمدی گفت: افرادی که در فضای مجازی با غوغا سالاری و انتشار اخبار نادرست ته دل مردم را خالی می کنند به عذاب جهنم گرفتار می شوند.

وی بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری تمامی مشکلات را رصد کرده و در جلسه ای با حضور سران قوا این مسائل مطرح شد.

امام جمعه همدان ادامه داد: گزارش رئیس قوه قضائیه موید این بود که بسیاری از گلایه ها و انتقادها از این قوه بی انصافی است.

وی ادامه داد: گزارش ارایه شده از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز رضایت اعضای مجلس خبرگان رهبری را جلب کرد.

محمدی اظهار داشت: دولت نیز بسته های حمایتی مناسبی پیش بینی کرده و ارزاق به نرخ دولتی در بین مردم توزیع می شود.

وی گفت: باید متانت و وفاق خود را در این شرایط حفظ کرد و امروز زمان وفاق و امیدواری است.

امام جمعه همدان با توضیح بخشی از مساله مباهله بیان کرد: فرهنگ مباهله به بدنه جامعه خوب تزریق نشده در حالیکه مباهله عید بزرگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات