حضور فرمانده ناحیه مقاومت ارزوئیه در بین جهادگران

برگزاری اردوی جهادی سه روزه مرمت و بازسازی خانه دچار حریق در شهرستان ارزوئیه توسط بسیج سازندگی در قالب رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)
کد خبر: ۹۰۵۴۷۰۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با هیئت همراه و بخشدار صوغان از روند کار اردوی جهادی سه روزه مرمت و بازسازی خانه دچار حریق در شهرستان ارزوئیه بازدید به عمل آورند.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ ضمن خداقوت به اعضای گروه جهادی عنوان کرد: جهادگران عرصه‌ی بسیج سازندگی با هدف توسعه‌ی محرومیت زدایی و ایجاد روحیه‌ی سازندگی و امید در بین مردم منطقه پا به میدان گذاشته اند و در قالب قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی مشغول به خدمت رسانی اند.

فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه ارزوئیه خاطر نشان کرد: در راستای رزمایش سراسری محمد رسول الله (ص) ۲ جهادگران مخلص بسیجی قرارگاه سازندگی ناحیه سپاه ارزوئیه بدنبال لبخند رضایت مردمی در مناطق و روستا‌های محروم به خدمت رسانی می‌پردازند و بازسازی این منزل مسکونی در جهت تحقق شعار رزمایش سراسری شهریورماه امسال قرار گرفته است.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ ادامه داد: با همت و تلاش جوانان جهادگر و همیشه در صحنه شهرستان این منزل مسکونی که دچار آتش سوزی و خسارت شده بود مرمت و باز سازی شد.

وی همچنین تصریح نمود:باز سازی و مرمت خانه‌های محروم و حاشیه نشین شهر و روستا‌های حومه شهر در اولویت برنامه‌های جهادگران قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه ارزوئیه در بخش محرومیت زدایی به شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه ارزوئیه در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با این حرکت عظیم و خداپسندانه جوانان جهادگر که یک کار بدون منت و چشم داشت را انجام میدهند دیگر شاهد محرومیت در بخش حاشیه شهر و روستا‌ها نباشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار