اختتامیه کلاس‌های فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج زرند

اختتامیه کلاس‌های قرآنی، هنری و اقتصاد مقاومتی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران حوزه مقاومت باقرالعلوم (ع) زرند با حضور فرماندهی سپاه، شورای اسلامی روستا و رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان در روستای روح آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۰۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآنی، هنری و اقتصاد مقاومتی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران حوزه مقاومت بافرالعلوم (ع) شهرستان زرند با حضور فرماندهی سپاه ناحیه زرند، شورای اسلامی روستا و رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان در محل حسینیه بیت العباس روستای روح آباد برگزار گردید.

این مراسم که با اجرای چندین برنامه فرهنگی، هنری همراه بود نمایشگاه دستاورده‌های هنری و صنایع دستی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران حوزه مقاومت بافرالعلوم (ع) مورد بازدید فرماندهی سپاه و رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای وجمع کثیری از خواهران بسیجی شرکت کننده در مراسم قرار گرفت.

سرهنگ ۲ پاسدار علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه زرند طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکراز حضور فعال خواهران بسیجی در کلاس‌های مهارت آموزی نقش خواهران را در توسعه‌ی اقتصادی و فرهنگی و بالندگی جامعه بسیار موثر و مفید برشمرد.

وی با اشاره به اینکه گشایش این نمایشگاه درراستای رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در جهت خدمت رسانی به محرومین و اقتدار نیرو‌های بسیجی است گفت: ظرفیت فرهنگی و اجتماعی جامعه ما باید از طریق مساجد و حسینیه‌ها تقویت شودچراکه مسجد دژ محکم مقابله با تهاجم فرهنگی و دفاع از اسلام ناب محمدی (ص.) است وامروزاین نمایشگاه دستاورده‌های صنایع دستی که حاصل تلاش مستمر خواهران بسیجی این منطقه است خود گواهی محکمی براین عقیده است.

فرمانده قرارگاه رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص) زرند تصریح نمود: در شهرستان زرند نیز همزمان با سراسر کشور از ۹ شهریور ماه این رزمایش آغاز و تا ۲۹ شهریور با هدف محرومیت‌زادیی و خدمات‌رسانی به روستا‌ها و مستضعفین در مناطق محروم انجام می‌شود.

شاهرخی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری رزمایش سپاهیان حضرت محمد (ص)، نمایش اقتدار و توانایی‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون خدمت رسانی و انسجام نیرو‌های مردمی در بحث اقتدار و امنیت کشور می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه زرند افزود: همسویی و حرکت در جهت محرومیت زدایی فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و هنری، برگزاری کارگاه‌هایی با موضوعات صنایع مختلف دستی ویژه زنان روستایی می‌تواند الگویی برتردر تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی همچنین با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن تصریح نمود: امروز دشمن در تلاش هست با ایجاد جو روانی وبا فشار‌های اقتصادی مردم را به ستوه بیاورد لذا ضروریست با کار و تلاش در سطوح مختلف به صورت عملی و با الگوگیری از حرکت‌های جهادی درفرهنگ سازی حمایت ازتولیدات داخلی وحمایت از کالای ایرانی بعنوان یک ارزش و فرهنگ ملی در توسعه اقتصادی کشور نقش فعالتری را ایفا نمائیم.

شایان ذکر است: نمایشگاه دستاورد‌های هنری و صنایع دستی بسیجیان خواهر پایگاه‌های مقاومت (هانیه، عصمتیه، شاهده، ریحانه، طوبی و بنت الهدی) تابعه حوزه مقاومت باقرالعلوم (ع) زرند مورد بازدید عموم قرار گرفت واز فرماندهان محترم پایگاه‌های بسیج و مربیان کلاس‌های آموزشی نیز تحلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات