حجت الاسلام پوربابایی درجمع بسیجیان رزمایش بزرگ محمد رسول ا...:

سکولار شدن مهمترین آسیب مساجد وحسینیه هاست

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد گفت:خطرناک‌ترین تفکر در مساجد وحسینیه‌های ما این است که تکلیف مسلمانان، نمازگزاران وعزاداران را منحصر به نماز وادعیه وتفسیر قرآن بدانیم وبگویی در این مکان‌های مقدس هیچگونه یادی از شهدا وانقلاب نشود وهیچ یادوار‌های برگزار نگردد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۴۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام پوربابایی درجمع بسیجیان رزمایش بزرگ محمد رسول ا... اظهار داشت: حضرت امام (ره) به کرات می‌فرمودند که دین ما از سیاست جدا نمی‌شود وقسم می‌خوردند که والله همه اسلام سیاست است؛ مساجد ما باید با مساجد قبل از انقلاب بسیار متفاوت باشد وهیچگونه توجیهی در راستای حاکم شدن تفکر غیر سیاسی وغیر انقلابی در مساجد کشور ایران وجود ندارد.
وی در ادامه با بیان بعضی از کارکرد‌های مساجد افزود:مساجد نقش ویژه‌ای در تهذیب نفس وتعالی اخلاق تربیت نسلی متدین ومتعهد برای آینده انقلاب اسلامی دارند؛ علاوه بر آن، مساجد جایگاه‌هایی برای انجام امور تعاونی واجتماعی وخدمات رسانی بهتر به محروومین ونیازمندان است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه تصریح نمود:حضرت آقا (مد ظله العالی) می‌فرمایند که دشمن می‌خواهد این تفکر را در بین ما القاء نماید که نظام اجتماعی هیچ کاری به دین ندارد وهر کسی در دل خودش ودر عمل خودش یک ارتباطی با خدا داشته باشد؛ مقام معظم رهبری سکولاریسم پنهان هم را گوشزد می‌فرمایند که بعضی اوقات حرف، حرف دینی است، ولی در باطن آن، جدایی دین از زندگی نمایان می‌شود.
ارسال نظرات