امام جمعه موقت میبد در مراسم تجمع و گردهمایی خواهران بسیجی در رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) ، فشارهای اقتصادی را مرتبط با عدم مدیریت اقتصاد در کشور عنوان نمود که یا نمی خواهند و یا نمی توانند مدیریت نمایند.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۳۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، مراسم گردهمایی خواهران بسیجی در رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) صبح امروز ، همراه با بزرگداشت چهلمین روز درگذشت بانوی ایثارگر "حاجیه مرضیه اعیان" در مصلی آیت الله اعرافی در میبد برگزار شد .
 حجه الاسلام علیرضا حسنی امام جمعه موقت میبد با بیان سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : ما در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و در این چهل سال ، انقلاب ما فراز و نشیب زیادی را طی نموده و توطئه های سنگینی را پشت سر گذاشته تا امروز به درختی تناور تبدیل شده است.
وی یکی از وحشتناک ترین توطئه های دشمن را هجمه و شبیخون فرهنگی علیه فرهنگ ، ایمان و اعتقاد ملت ایران عنوان نمود که بدحجابی ها و حرکاتی که دیده می شود ، نتیجه آن است .
امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : اما دشمن به آنچه هدفش بود و می خواست اکثریت دختران و پسران جوان را از دین و انقلاب جدا کند، نرسید ، چون جوانانی مانند شهید حججی پیدا شدند و با شهادتشان دنیا را تحت تاثیر قرار دادند ، همچنین دختران جوانی در صحنه ورزش نمود پیدا کردند که با حفظ ارزش ها ، حجاب و با حفظ کرامت خودشان نتایجی را رقم زدند که افتخار نظام و انقلاب و از رویش های انقلاب است.
وی افزود : دشمن از اقدامات خود نتیجه گرفت که تنها راه ضربه زدن و به تسلیم درآوردن ملت ایران فشار اقتصادی هست ، اما او ملت ما را نشناخته است ، ملت ما به فرموده حضرت امام (ره) ، ملت عاشورایی و فرزند رمضان هستند ، آنها حاضرند روزه بگیرند ، گرسنگی بخورند ، اما درمقابل مستکبران و قلدران عالم تسلیم نشوند.
حسنی در ادامه تصریح نمود : تیم اقتصادی فعلی دولت نشان داده است نمی تواند ، اقتصاد کشور را مدیریت نموده و مسائل آن را حل کند ، اقتصادی که به فرموده مقام معظم رهبری نیاز به تدبیر دارد.
وی برنامه ریزی ، تدبیر و تکیه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد و میدان دادن به نیروهای جهادی اهل کار را راهگشای مسائل و قضایای اقتصادی ذکر نمود.
امام جمعه موقت میبد همچنین با اشاره به اینکه سکوت در برابر بازار آشفته سکه و دلار چاره کار نیست ، تاکید نمود : مسئولین باید به میان مردم بیایند ، درد مردم را بفهمند و حرف آنها را بشنوند ، مردمی که نشان داده اند پای نظام و انقلاب ایستاده اند و این تفکر غلطی است که می توان آنها را نسبت به نظام بدبین نمود و به خیابانها کشاند .
وی در ادامه گفت : مردم علی رغم اعتراض و گله ای که دارند ، وقتی پای حفظ ارزشها و نظام به میان بیاید ، پای کار ایستاده اند.
گفتنی است ، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجه الاسلام قربانی پیرامون ارزش ها و کرامت هایی که بانوی انقلابی و ایثارگر حاجیه مرضیه اعیان داشت و نیز بیان آنچه در زندگی دنیوی باید به آن عمل نمود تا سعادت آخرت و آسانی رخت بر بستن از زندگی دنیوی به اخروی را در پی داشته باشد ، از برنامه های مراسم حضورو تجمع بانوان در رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد (ص) بود.


ارسال نظرات