خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 2 میلیاردی قاچاقچی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۱۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

جریمه 2 میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی در همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: قاچاقچي لوازم خانگی که کالاها را توسط کامیون از استان‌های مرزی به سمت تهران حمل می‌کرد  علاوه بر ضبط کالا به جریمه میلیاردی محکوم شد. 

وی افزود: این شخص که به وسیله یک دستگاه خودرو کامیون مقادیر زیادی لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ماکرو ویو و ... را به ارزش 803 میلیون و 483 هزار و 849 ریال به سمت تهران حمل می‌کرد، توسط شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط كالابه نفع دولت به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 408 ميليون و51 هزار و547  ریال جزاي نقدي محكوم شد.          

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه يك کارگاه ساخت یخچال صندوقی نیز توسط تعزيرات حكومتي همدان محکوم شد، گفت: این واحد صنفی به اتهام تقلب درتولید و ساخت یخچال فریزر با شکایت شاکی خصوصی محکوم به پرداخت جزای نقدی شد. 

وی ادامه داد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی ازیک کارگاه مبنی بر تقلب درساخت یخچال فریزر صندوقی، پرونده ای درشعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم در قبال عودت کالای معیوب توسط شاکی، به پرداخت مبلغ 152میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات