مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت: گسترش فساد و بی بندباری و کمرنگ شدن ارزش های دینی از دلایل بی تفاوتی در مقابل امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۰۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

حجت الاسلام حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در گفتگو با خبر نگار بسیج در دلگان گفت: پیامدهایی نظیر از بین رفتن ارزش‌های حاکم برجامعه، گسترش فساد و بی بندوباری، دور شدن انقلاب از آرمانها ، عدم پیشرفت و توسعه علمی و فرهنگی جامعه، گسترش فرهنگ غربی، از بین رفتن فرهنگ اسلام ناب و حاکم شدن افراد نالایق برجامعه از جمله آثار سوء ترویج منکرات در جامعه است.
 
وی افزود:  حاکم شدن فرهنگ اسلام ناب و اقامه احکام و حدودالهی، گسترش فضائل و توسعه ارزش‌های اسلامی، کاهش بی بندوباری و مضلات اجتماعی، مصون ماندن خانواده ها، جوانان و تمام آحاد جامعه از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و حاکم شدن آرامش برجامعه بدنبال اجرای امر به معروف و نهی از منکر بدست می آیند.
 
حجت الاسلام حسن شیبک تصریح کرد: حفاظت از انقلاب و دستاورد‌ها و ارزش‌های آن برعهده سپاه و بسیج قرار داده شده است، یکی از راه‌های حفظ ارزش‌ها در جامعه اجرا و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که اگر این وظیفه به نحوی شایسته در جامعه عمل شود بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها در جامعه برطرف خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سپاه و بسیج در همین راستا اقدام به احیای این فریضه ابتدا در خود این مجموعه نموده و برگزاری  دوره‌های مختلف آموزشی امربه معروف و نهی از منکر، تدریس آیات امربه معروف و نهی از منکر در رده‌های مختلف سپاه و بسیج تا پائین‌ترین سطح یعنی پایگاه‌های بسیج که پیشرفت قابل ملاحظه نیز داشته از جمله اقدامات انجام شده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت:گام بعدی این نهاد اجرای این فریضه در سطح جامعه است که در واقع با اجرای قانون حمایت از آمرین و ناهیان از منکر مصوب مجلس شورای اسلامی بسیاری از موانع برسر راه این فریضه برداشته می شود.
 
ارسال نظرات