خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
بازدید سربازان سپاه محمد رسول الله (ع) شمال غرب شیراز از اماکن فرهنگی _مذهبی
کد خبر: ۹۰۵۴۵۸۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، در راستای برنامه  بازدید از اماکن فرهنگی و مذهبی شهر شیراز  سربازان سپاه ناحیه محمد رسول الله صبح پنج شنبه ۱۵ شهریور در ابتدا ضمن زیارت حرم شاهچراغ (ع) از اماکن فرهنگی ارگ کریم خان زند و مسجد عتیق شیراز بازدید کردند.

ابوذر اسدی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در این خصوص اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت سربازان در قالب برنامه بازدید از مکان های فرهنگی و زیارتی شهر شیراز جزء برنامه های ابلاغی روابط عمومی و نیروی انسانی ناحیه مذکور می باشد.

اسدی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و زیارتی علاوه بر معنویت افزایی در بین نیروهای وظیفه خاطرات بیاد ماندنی از دوران وظیفه عمومی برای آنان به یادگار می ماند.

وی افزود: نیروهای وظیفه در مدت اندکی که در مجموعه سپاه رسالت خدمت سربازی را برعهده دارند چنین برنامه های همیشه در ذهن و فکر آنان ماندگار است و این می تواند   در روحیه و آرامش این قشر از جامعه در دوران خدمت اثر گذار باشد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: سلسله برنامه های زیارتی و تفریحی یک روزه برنامه های ابلاغی روابط عمومی برای سربازان پیش بینی شده است که با همکاری نیروی انسانی و توجه ویژه فرماندهان به سربازان در دستور کار می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار