مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج میبد اعلام کرد:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان میبد از فعالیت ۱۴ گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۸۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، حسین یکه مرد در خصوص فعالیت‌های بسیج سازندگی ناحیه میبد در ۶ ماهه نخست سال جاری بیان داشت: سال جاری درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان میبد اقدام به برگزاری ۳ نمایشگاه عرضه تولیدات خانگی در خانه باستانی آقا فتح اله در ایام نوروز،  پارک بهاران و محله علی آباد با عنوان طرح کرامت کرده است.
وی افزود: بسیج سازندگی تشکیلات گسترده مردمی است که هم ساختار آن را مردم شکل می‌دهند و هم این مردم در یک مجموعه سازمان‌یافته، ظرفیت‌های مردمی را برای حل مشکلات کشور و نظام به کار می‌گیرند.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان میبد در زمینه فعالیت اردو‌های جهادی در سطح شهرستان ابراز داشت: ۱۴ گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی در میبد تشکیل شده که در این راستا ۲۳ مورد اردوی جهادی داخل شهرستان توسط این گروه‌های جهادی برگزار شده است.  مرمت و بهسازی ۱۲ باب منزل محرومین،  واکسیناسیون تب مالت با همکاری دامپزشکی و ساخت سرویس بهداشتی مسجد ندوشن از اهم دستاورد‌های اردو‌های جهادی داخل شهرستان می‌باشد.
یکه مرد ادامه داد: فعالیت ۴ گروه جهادی بعنوان معین در اردوی جهادی دانشجویی در منطقه آسفیج،  جذب بیش از ۶۰ میلیون کمک خیرین در اجرای اردو‌های جهادی با موضوع مرمت مسکن محرومین ازجمله اقدامات دیگر بسیج سازندگی میبد بوده است.  مجموع خدمات ارائه‌شده به محرومین منطقه آسفیچ جمعاً به مبلغ ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.
وی از تکمیل ۶ مسجد، مرمت ۷ باب منزل محرومین،  تکمیل یک کتابخانه مسجد، احداث یک زمین ورزشی روباز و احداث یک نمازخانه مدرسه با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و خیرین  توسط گروه‌های جهادی و خدمات رسان خبر داد.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان میبد در خصوص طرح هجرت دانش‌آموزی اذعان داشت: در این طرح بهسازی و زیباسازی ۸ مدرسه با مشارکت ۵۰ نفر از دانش آموزان  توسط بسیج دانش‌آموزی شهرستان میبد صورت پذیرفته است.
وی در پایان اظهار داشت: بهسازی و مرمت ۱۰۰ باب مسکن محرومین در قالب اردو‌های جهادی با مشارکت بهزیستی،  کمیته امداد  و خیرین ازجمله فعالیت‌هایی است که بسیج سازندگی شهرستان میبد در دست اقدام دارد.  
ارسال نظرات