جانشین ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

نمایش اقتدار بسیج در رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ اشکذر

سرهنگ اسلامیان: بسیجیان شهرستان در قالب گردان‌های بیت المقدس آمادگی رزمی خود را در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۷۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ اسلامیان جانشین ناحیه اشکذر طی مصاحبه‌ای با خبرنگار بسیج اشکذر گفت: بسیجیان شهرستان در قالب گردان‌های بیت المقدس آمادگی رزمی خود را در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.
وی افزود: بسیج از زمان تشکیل تا به الان اثبات کرده است هر کجا و هر زمان که احساس شود فعالیتی زمین افتاده، بسیج با اقتدار و توانمندی در کمترین زمان و با کمترین امکانات به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کرده است.
اسلامیان اهداف این رزمایش عنوان کرد و گفت: بسیجیان نه تنها آمادگی و توان خود را در دفاع از مرز‌های جغرافیایی اثبات می‌کنند بلکه با برگزاری مراسمات معنوی دعای کمیل، دعای ندبه، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و نماز‌های جماعت از مرز‌های اعتقادی و دینی خود نیز پاسداری خواهند کرد.
جانشین ناحیه اشکذر معنویت و ایمان بسیجیان را مهمترین و پیشرفته‌ترین سلاح آن‌ها دانست و افزود: رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس با دستان خالی و سلاح ایمان، اعتقاد و ولایتمداری توانستند در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کنند و پیروز شوند.
ارسال نظرات