نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

ملت ما هیچگاه از انقلاب خود دست برنمی دارد

دشمن می خواهد مسایل را پای رهبری بگذارد، ولی مردم بصیر هستند. دشمن تلاش می کند ارتباط بین مردم و ولایت را کم رنگ کند، ولی کور خوانده؛ چون ولایت در دل مردم جای دارد.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۵۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) 2 با استعداد 20 گردان بیت المقدس در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در صبحگاه مشترک بسیجیان این شهرستان با تقدیر از حضور پرشور بسیجیان در این رزمایش، از تلاش های مسئولان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این راستا تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، با اشاره به اینکه باطل همواره رو به اضمحلال است، اظهار کرد: بنا نیست باطل به کلی نابود شود؛ زیرا در این عالم، حق و باطل باید وجود داشته باشد. یک عده مانند کف روی آب جولان می دهند؛ ولی مبنا، پایه و ریشه ای ندارند و مدام رو به نابودی اند، که مصداق جبهه باطل است.

امام جمعه شهرکرد، افزود: حق پایدار و ماندنی است. خداوند تبارک و تعالی نیز همیشه حق را یاری کرده است و در طول تاریخ انبیاء مورد حمایت پروردگار متعال بوده اند.

وی، به عزت یافتن قوم بنی اسرائیل به واسطه و برکت قیام حضرت موسی علیه السلام و نجات آنان از سلطه فروعونیان اشاره کرد و گفت: مصداق آیه شریفه قرآن که قوم حضرت موسی را خطاب قرار داد و نعمت خداوند به آنان را متذکر شد، امروز من و شما و ملت ما می باشد، که اسیر طاغوت و شاهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تصریح کرد: چنگال استکبار و فرعونیان زمان بر سر ملت ما بود و خداوند این ملت را نه تنها نجات داد، بلکه عزت به آنها بخشید و آقایی و جایگاه ملت ایران در دل جهانیان کاملاَ آشکار است.

وی، گفت: البته واضح است که آمریکا و استکبار در برابر ملت ایران که از چنگال ستمکاران رهایی یافته، آرام نمی نشیند؛ اما ملت ما نیز بار دیگر زیر بار اینها نمی رود و غارتگری و زیربار ذلت رفتن و سیطره دوران پهلوی، آمریکا و اسرائیل را همچون گذشته، نمی پذیرد.

امام جمعه شهرکرد، با اشاره به انواع توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ازجمله؛ ترور، جنگ فرهنگی، جنگ سیاسی و جنگ نظامی، تأکید کرد: ملت ایران آزموده را دوباره نمی آزماید، محال است ملت ما دوباره زیر چتر دشمنان برود. ملت ما انواع فتنه ها و جنگ ها را پشت سر گذاشته و کوتاه نیامده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، افزود: خباثت جزء ذات دشمن است و ملت ما هیچگاه از انقلاب خود دست برنمی دارد؛ زیرا خداوند تبارک و تعالی این نعمت را به آنها عطا کرده است و خداوند به دل آنها القاء کرد که به حضرت امام(ره) لبیک بگویند و پرچم اسلام را برافرازند.

این مقام مسئول، ملت ایران را پرورش یافته مکتب اسلام، قرآن و حسین بن علی علیه السلام دانست و گفت: این مردم چند روز دیگر که محرم فرامی رسد، پرچم حسینی را در سراسر کشور برافراشته و همه جا ازجمله؛ خانه ها، مساجد، حسینیه ها و ... را رنگ و جلای حسینی می بخشند و فریاد هیهات منالذله سرمی دهند.

وی، خاطرنشان کرد: جای تعجب است؛ که دشمن به نتیجه گیری از تحریم و جنگ اقتصادی دل بسته است!. امید کاذب در دل دشمن ایجاد شده و این رزمایش و اجتماعات به هم پیوسته مردم می گوید، که ما هستیم و به دولتمردان و خدمتگزاران قوت می بخشد و می گوید شما بایستید تا کمکتان کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، افزود: مردم می گویند دولتمردان مدبرانه وارد تدابیر اقتصادی شوند، تا ما نیز آنها یاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 را تداعی کننده دوران دفاع مقدس دانست و گفت: این رزمایش ها همانند دوران هشت سال دفاع مقدس است، که مردم از کوچه و بازار با کمترین امکانات به میدان آمدند و حتی برخی با یک عدد تخم مرغ که سرمایه شان بود، از دفاع مقدس حمایت کردند.

وی، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما در کشور مشکل لاینحل نداریم، فقط تدبیر و ایستادگی می خواهد و باید از نیروهای مختلف و جوان استفاده کرد و از افکار درست بهره برد؛ زیرا مردم هستند و تلاش مسئولان مأجور است و خدا آنها را یاری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تأکید کرد: دشمنان بدانند، کار به هرجایی برسد، به فضل پروردگار، انقلاب ماندنی است؛ این انقلاب مردم و ولی فقیه را دارد و تا زمانی که پیوند بین ولی فقیه و مردم برقرار است، انقلاب ماندنی است.

وی، تصریح کرد: دشمن می خواهد مسایل را پای رهبری بگذارد، ولی مردم بصیر هستند. دشمن تلاش می کند ارتباط بین مردم و ولایت را کم رنگ کند؛ ولی کور خوانده؛ چون ولایت در دل مردم جای دارد.

در این مراسم که با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس شهرستان شهرکرد برگزار شد، میثاق نامه بسیجیان قرائت گردید.

شایان ذکر است: رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص) 2 با استعداد 20 گردان بیت المقدس در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار شدو اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان این استان همزمان با هفته دفاع برگزار می شود.

به گزارش بسیج؛ اعزام 150 گروه جهادی به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری با اولویت حاشیه شهرها، از دیگر برنامه های رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در بام ایران بود.

ارسال نظرات