خبرهای داغ:
رزمایش سراسری خدمت‌رسانی عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 با حضور گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان همدان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۵۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

رزمایش خدمت‌رسانی عاشورایی بسیج در همدان آغاز شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صبح امروز رزمایش خدمت‌رسانی عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، مسئولین سپاه استان و ناحیه همدان، جهادگران بسیجی، خانواده شهدا و ایثارگران و آحاد بسیجیان در مسجد المهدی (عج) همدان آغاز شد.

در این مراسم سرهنگ حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه‌های جهادی بسیجیان ناحیه همدان، بر نقش حضور نیروهای مردمی و بسیجی در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

در ادامه سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تبیین اهداف برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص)2، به محورهای مهم این رزمایش اشاره کرد.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در راستای ایجاد امید و اقتدار در جامعه و یأس و ناامیدی در دل دشمن با برنامه‌ریزی صورت گرفته در سپاه، در 32 استان کشور طی سه محور از تاریخ ۹ الی ۲۹ شهریور ماه برگزار می‌شود.

بخشی از این رزمایش با عنوان رزمایش خدمت با حضور همه جانبه گروه‌های جهادی به صورت نمایش اقتدار جمعی است که گروه‌های جهادی در این رزمایش خدمات‌رسانی به عرصه‌های محروم را با برنامه‌هایی چون مشاوره، محرومیت‌زدایی، فرهنگی و عقیدتی، میز خدمت اجرایی، بازسازی خانه‌های نیازمندان، خدمات مشاوره‌ای و پزشکی و ... در حاشیه شهر در راستای محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند.

در این رزمایش سراسری در کشور ۷ هزار و ۱۴ و برای استان همدان ۲۵۰ گروه جهادی با حضور 5 هزار نفر است که گروه‌های جهادی در قالب ۱۳۶ گروه جهادی از بسیج محلات، ۲۳ گروه جهادی پزشکی، ۵ گروه جهادی مهندسی عمران، ۲۶ گروه جهادی مهندسی کشاورزی، ۲۰ گروه جهادی طلاب، ۲۰ گروه دانش آمورزی و ۲۰ گروه دانشجویی سازماندهی و در مناطق محروم استان در عرصه‌های مختلف به 50 هزار نفر خدمات ارائه خواهند داد.

مرحله سوم رزمایش در استان همدان با تمرکز در مرکز استان طی هفته دفاع مقدس با حضور ۲۰ هزار نفر بسیجی و سخنران کشوری از فرماندهان نظامی، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات