خبرهای داغ:
امام جمعه شهر ارسک گفت: مشکلات اقتصادی را یک عده بر پایه برجام و بدعهدی آمریکا می گذارند درست نیست، چرا که اقلام مصرفی خانوار ها را چه به برجام و گرانی، این اقدامات جز فتنه های داخلی چیزی را در بر ندارد.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۴۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین استاد امام جمعه شهر ارسک نیز در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس این شهر گفت: امروزه اقتدار و عظمت مردم را می توان در حضور حداکثری مردم و بخصوص جوانان دید.


وی افزود: حفظ نظام و نگهداری از نظام یکی از واجبات است که قرآن کریم نیز در آیات متعدد قرآنی بر آن تاکید نموده است.

امام جمعه شهر ارسک خاطرنشان کرد: حفظ نظام بر این است اگر حکومت اسلامی نباشد، در سایه اسلام و رهبری وجود نداشته باشد، آن نظام شکست خواهد خورد و تنها نظامی موفق و پیروز است که در سایه اسلام و وحدت بنا شده باشد.

حجت الاسلام استاد ادامه داد: به برکت ولایت فقیه، امام عصر (عج) و نائب بر حق ایشان نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی با اقتدار و با ثبات است که همه ما در زیر چتر این نظام هستیم و باید همیشه بیدار باشیم و اقتدارمان را نشان دهیم.

وی گفت: اصول نظام و اقتدارمان را باید در تمامی زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی بروز کنیم چراکه دشمن در جنگ نظامی همیشه شکست خورده وفهمیده است که نمی تواند بر این ملت لطمه ای وارد کند.

امام جمعه شهر ارسک نیز گفت: اکنون وظایف دستگاه های مختلف فرهنگی این است تا که جوانان و نوجوانان را به سمت برنامه اسلامی و ولایی سوق دهند.

وی همچنین از وضع بد اقتصادی که گریبان گیر مردم هم شده است سخت گلایه کرد و گفت: اینکه مشکلات اقتصادی را یک عده بر پایه برجام و بدعهدی آمریکا می گذارند درست نیست، چرا که اقلام مصرفی خانوار ها را چه به برجام و گرانی، این اقدامات جز فتنه های داخلی چیزی را در بر ندارد.


استاد افزود: اکنون نباید کشور ما برای تهیه پوشک فرزندانمان دچار مشکل شود،این مشکلات باید ریشه یابی و با محتکران در تمامی عرصه ها برخورد جدی شود، چرا که تنها هدف دشمن از این هجمه ها رویارویی مردم با نظام و دولت است.

امام جمعه شهر ارسک نیز ادامه داد: چرا اکنون سه قوه هیچ تحرکی نسبت به وضعیت اخیر و بد اقتصادی نشان نمی دهند؟، و با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری هنوز شاهد روند رو به رشد قیمت ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها