خبرهای داغ:
یادواره شهدای شمالغرب در تیپ 82 صاحب الامر (عج)برگزارشد؛
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: کینه و دشمنی دشمنان انقلاب نسبت به هدف شماست چون هر جا دین و ارزشهای انقلاب در خطر است حضور پیدا می کنید و این برای آنان سخت است ، می خواهند شما کارکرد واقعی نداشته باشید، پس شما موثر و خار چشم دشمنان اسلام هستید .
کد خبر: ۹۰۵۴۵۳۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین هفتمین یادواره شهدای شمالغرب در راستای کنگر بزرگداشت 3000شهید استان قزوین  با سخنرانی سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) برگزار شد .
در این مراسم  سردار شاهرخی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره  دو تن از شهدای شمالغرب ، شهید محمدجعفرخوانی و شهید حسن حسین پور بیان داشت : این شهدا زمانی در جمع ما بودند و الان در جوار رحمت خداوند هستند لذا باید یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم و راه وروش آنان را بشناسیم و از آنان کمک بخواهیم .
وی تشریح کرد : تنها راه سعادت و سلامت ما این است که سیره شهدا را بشناسیم و راه و روش آنان را با مطالعه وصیت نامه های آنان بدانیم و به آن عمل کنیم ، در این راه باید تلاش کرد چون که راه سختی است .
سردار شاهرخی گوشزد کرد : رسالت بزرگی بر دوش ماست ، بایدآمادگی در خودمان ایجاد کنیم تا این رسالت را انجام دهیم .
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)خاطر نشان کرد : در این دنیای پر از خدعه و نیرنگ و در مقابل توطئه های بیگانگان و عوامل آنان در داخل کشور ، تمام فشار کشور بر دوش شما رزمندگان است ، امروز بعضی در داخل کشور تمام مشکلات را به گردن سپاه می اندازند و می گویند سپاه نمی گذارد ما کار کنیم ودر مقابل ما قرار گرفته است ولی وقتی که  به آنان می گوییم کجا سپاه نگذاشته شما کار کنید ، جوابی ندارند .
وی گفت : کینه و دشمنی دشمنان انقلاب نسبت به هدف شماست چون هر جا دین و ارزشهای انقلاب در خطر است حضور پیدا می کنید و این برای آنان سخت است ، می خواهند شما کارکرد واقعی نداشته باشید، پس شما موثر و خار چشم دشمنان اسلام هستید .
سردار شاهرخی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه تصریح کرد : ایشان خدا محور بودن و معنویت را رمز موفقیت سپاه می داند و و همه را به استحکام بخشی اعتقادات و ارزشها سفارش می کرد و فرمود : پیشرفت در تجهیزات  نظامی  خیلی خوب است اما مهمتر از آن اعتقادات  و معنویت شماست .
در پایان مراسم رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج)در گلزار شهدا حضور پیدا کرده و با شهدا پیمان دوباره بستند .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها