خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه حضرت محمد حوزه امام حسین علیه السلام ناحیه نجف آباد با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و هیئت امنا و امام جماعت مسجد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۱۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ حجت الاسلام ابراهیمی امام جماعت مسجد گفت: ارتباط  و حضور شوراء و فرمانده در برنامه های فرهنگی مجموعه و اتحاد بین مسجد و پایگاه مثل گذشته به قوت خود پایدار باشد.

وی افزود: هیئت امنا از مسجد؛ محیطی بسیجی و جوان و با افکار و دیدگاه انقلابی انتظار دارند.

 در ادامه سرهنگ انواری جانشین فرمانده ناحیه با حضور در جمع شورای حوزه و بسیجیان در خصوص تعامل بین مسجد و پایگاه گفت:باید دارای مسجدی باشیم که همه افراد آن بسیجی باشند و جوان ها حضور بیشتری با برگزاری برنامه های خوب و متنوع  فرهنگی داشته باشند.

وی ادامه داد: چون دشمن روی جوانان ما کار می کند برنامه ریزی می کند تا از انقلاب و دین جدا شوند و این کار پایگاه و مسجد است که مانع نفوذ دشمن از راه جنگ روانی و فضاهای مجازی در بین جوانان ما شود.

انواری افزود: جوانان ما باید فکر و دیدگاه شان انقلابی باشد ولایی باشد و از جانبازان درس زندگی و ایثار بگیرند و از انقلاب دفاع کنند.

در پایان از زحمات  جناب آقای سعید صالحی تقدیر بعمل آمد و طی حکمی برادر بسیجی سید مصطفی عسگری به سمت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد(ص) منصوب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها