امام جمعه کوهرنگ در صبحگاه مشترک بسیجیان رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص) این شهرستان، رسیدن به موفقیت های بزرگ را مرهون روحیه جهادی و رزمندگی دانست.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۱۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ صبحگاه مشترک با حضور کلیه بسیجیان، مسئولان ادارات ، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهداء در میدان رزمایش سراسری محمد رسول الله(ص) 2 شهرستان کوهرنگ برگزار شد .

حجت الاسلام سعید حسین پور در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش شهرستان کوهرنگ،گفت: بسیجی بودن نمره خیلی خوبی در محضر خداوند متعال دارد و از اجر و پاداش عظیمی برخوردار است. موفقیت هایی که در طول انقلاب نصیب ما شده است همه به برکت بسیج و بسیجی بودن ما بوده است. با روحیه جهادی و روحیه رزمندگی و بسیجی می توانیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم .

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا، افزود: الحمدالله هم اکنون نیروهای مقاومت با اقتدار و صلابت و عظمت از دستاوردهای اسلام و انقلاب دفاع می کنند؛ اگر چه دشمنان ما از همه امکانات خود به نحو احسن برای مقابله با ما استفاده می کنند؛ اما در همه میدانها شکست خورده اند .

وی اظهار داشت: اگر  کار ما همراه با اتحاد، انسجام و درک واقعیت ها و توانمندی ها و بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشور همراه باشد، دشمن در هیچ صورتی راه نفوذ پیدا نخواهد کرد؛ چرا که ما قابلیت ذخایر عظیم و فراوانی از جمله نیروهای پرتلاش با اخلاص و با ایمان داریم، که اگر این روحیات وجود داشته باشد هیچ تحریم و تهدیدی کارساز نخواهد بود.

امام جمعه کوهرنگ، با اشاره به خسارت های ناشی از مدیریت نادرست، گفت: اگر مدیریت درست نداشته باشیم و منتظر کشورهای غربی و بیگانه باشیم، همه چیز از دست ما خارج می شود و دشمن به خواسته خود خواهد رسد .

 

ارسال نظرات