مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، با اعلام مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس، از تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۰۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سرهنگ پاسدار، حاج محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان،در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: در ۱۹ شهریور جاری همایش ملی پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.



وی ادامه داد: این همایش با حضور ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان سپاه و ارتش و... از استان کرمان در تالار برق برگزار و پیشکسوتان میثاق با رهبری و شهدا خواهند داشت.


سرهنگ ابوالحسنی به تشییع و تدفین حدود ۲۰ شهید گمنام در نقاط مختلف کشور در دهه اول محرم اشاره و اعلام کرد: سهمیه استان در این مرحله دو شهید است که در هفتم محرم مقارن با ۲۶ شهریور در شهر بهرمان و در مجموعه فرهنگی ورزشی سپاه کرمان تدفین می شوند.


وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۲۰ برنامه از مجموعه های مختلف برای هفته دفاع مقدس به دست ما رسیده؛ رژه اقتدار نیروهای مسلح، عطرافشانی قبور شهدا، ویژه برنامه زنده تلویزیونی، بازسازی عملیات والفجر ۲ در لشکر ثارالله، طرح وصیت نامه خوانی در صبحگاه مدارس از جمله این برنامه ها است‌.



این مسئول به رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب که در سال ۹۶ چاپ شده، رونمایی از آلبوم عکس دفاع مقدس، رونمایی از مستند ''به اتفاق زنان'' اشرف نمازیان یکی از زنان پشتیبان جنگ، رونمایی از سه قطعه موسیقی دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی ویژه سربازان، نمایشگاه عکس دفاع مقدس هم اشاره کرد.

ارسال نظرات