فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، نمایش اقتدار عاشورایی با اجتماع 20 هزار بسیجی در بندرعباس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۵۰۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان صبح امروز با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نشست خبری" رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 " در سالن جلسات مهمانسرای غدیر بندرعباس برگزار شد.

 سردار ترابی، در جمع اصحاب رسانه، عنوان کرد: امروز اثر گذاری رسانه و فضای مجازی و موضوعاتی که به این زمینه منجر می‌شود جایگاه و اهمیت زیادی را به خود در دنیا داده است.

وی افزود: در آستانه ورود به جشن‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب قرار گرفته‌ایم و باعظمت در مقابل استکبار جهانی در داخل و خارج مبارزه کرده‌ایم و یک روز آن بدون مبارزه با استکبار سپری نشده است و تمام ایام آن با حق‌طلبی و اسلامیت و همراهی جمهوریت با اسلامیت بوده و است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، تصریح کرد: 40 سال استکبار جهانی خواستار نابودی جمهوری اسلامی بود و ریشه آن‌هایی که خواستار خاموش کردن شعله جمهوری اسلامی هستند می‌سوزد.

ترابی، اظهار داشت: در اوج حمله به نفت‌کش ها و موشک باران شهرهای ما و در اوج تحریم‌ها با مهر پیروزی و صلابت و استقامت در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ماندگار شده‌اند.

وی، گفت: اگر امروز دشمن در پی تغییر و رفتار عملکرد انقلاب اسلامی به میل خود است بداند که تیر آن‌ها به هدف نخواهد خورد و شیر مردان و شیر زنان ایرانی در مقابل تحریم‌ها استقامت خواهد کرد.

سردار ترابی، بیان کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 در سراسر کشور و استان هرمزگان در آستانه 40 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که اهداف خاصی را نیز دارد و این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و زمانی با هدف تقویت روح حمایت مردم از نظام ، مایوس سازی دشمن از تغییر نظام، تقویت روحیه نیروهای خودی، تقویت روحیه ملی و اثبات این که مردم حامی نظام‌اند برگزار می‌شود.

وی، تصریح کرد: در این رزمایش آمادگی و عزم جهادی بسیجیان برای کمک به مسئولان برای رفع مشکلات نشان داده می‌شود. این رزمایش در سطح کشور از 9 ام شهریور ماه تا 29 ام شهریور ماه در استان‌های مختلف با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و شعار وحدت و ایستادگی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان این رزمایش شامل مرحله اول آن تا 29 شهریور انجام می‌شود و مرحله دوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، که در مرحله اول دو کار باید انجام گردد که کار اول اعزام گروه های جهادی درعرصه های پزشکی،فرهنگی،هنری و....در حاشیه شهر ها وروستاهای استان به صورت یک وسه روزه به صورت هر روزه صورت می گیرد و کار دوم مرحله اول در تاریخ 17 شهریور 25 گردان الی بیت المقدس از شهرستان های استان در 24 ساعت در شهرستان خود به صورت فراخوان انجام دهند.

وی، ادامه داد: مرحله دوم رزمایش در هفته دفاع مقدس انجام می شود، که با حضور 20هزار نفر از عزیزان بسیجی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به میزان دو الی سه ساعت اقتدار بسیجیان به نمایش گذاشته می شود.

ارسال نظرات