فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) تأکید کرد:

سپاه و بسیج آماده دفاع از انقلاب و خدمت به مردم است

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و بسیج همیشه آماده دفاع از حریم جمهوری اسلامی و خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۹۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) 2 با استعداد 20 گردان بیت المقدس در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در صبحگاه مشترک بسیجیان شهرستان شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری با تقدیر از حضور بانشاط و شور انقلابی بسیجیان در این رزمایش، حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و اعضای شورای تأمین در این مراسم را گرامی  داشت.

سردار علی محمد اکبری، افزود: بسیجیان در این رزمایش حضور یافته اند و آمادگی همه جانبه خود را برای انجام مأموریت های محوله از سوی سلسله مراتب برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی در هر زمان و مکانی اعلام می دارند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیج و سپاه ضمن حفظ آمادگی رزمی و دفاعی، آماده خدمت به مردم در عرصه های مختلف است، همانگونه که در محرومیت زدایی، سازندگی و ... پیشگام بوده است.

سردار اکبری، با اشاره به جنگ های مختلف تحمیل شده به ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمنان، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با همت مردم و دولتمردان در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

این مقام ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این رزمایش که تا 29 شهریور در سراسر کشور ادامه دارد، خدمت رسانی به محرومان در قالب اعزام گروه های جهادی با حضور اقشار مختلف بسیج انجام می شود و در استان چهارمحال و بختیاری نیز 150 گروه جهادگر در عرصه های مختلف حضور یافته اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تشکر از حضور پرشور و بانشاط انقلابی بسیجیان شرکت کننده در رزمایش و انجام تمرینات رزمی و تاکتیکی و فرهنگی بصیرتی، گفت: هرجایی که باری به زمین افتاده باشد و نیاز به کمک سپاه و بسیج باشد، به کمک دولت می آییم و ان شاءالله در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی پیروز خواهیم شد.

گفتنی است: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز به ایراد سخن پرداخت و در ادامه میثاق نامه بسیجیان شرکت کننده در رزمایش قرائت شد.

شایان ذکر است: اجتماع بزرگ 20هزار نفری بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در مرحله دوم این رزمایش همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات