خبرهای داغ:
ابراهیم کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: در این رزمایش تعداد 16 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام خواهند شد که تاکنون 6 گروه به روستاهای بقرایی، گزخت، حسن آباد زهان و شاهرخت اعزام گردیده و مابقی نیز اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۶۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

 ابراهیم کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان زیرکوه همزمان با اجرای رزمایش سپاهیان محمد رسوالله(ص)2 خبر داد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری رزمایش گروه های جهادی کمک به دولت و خدمت رسانی به محرومین است، عنوان کرد: با هدف محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر، همزمان با اجرای رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 رزمایش گروه های جهادی جهت خدمت به مناطق محروم و حاشیه شهرها از سلسه مراتب ابلاغ گردید.

وی ادامه داد: این رزمایش از تاریخ 9/6/97 الی 29/6/97 در سطح شهرستان ادامه دارد.

کریمی در ادامه افزود: در این رزمایش تعداد 16 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان اعزام خواهند شد که تاکنون 6 گروه به روستاهای بقرایی،گزخت،حسن آباد زهان ،شاهرخت اعزام گردیده و مابقی نیز اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه، برنامه محوری رزمایش گروههای جهادی را روز شنبه تاریخ 17/6/97 با حضور و اعزام 6 گروه جهادی به همراه 4 دستگاه اجرایی خدمات رسان از جمله بهزیستی،شهرداری،کمیته امداد به شهرک کمیته در شهر حاجی آباد برای انجام فعالیت های عمرانی،فرهنگی،آموزشی و بهداشتی عنوان کرد.

 انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها