خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام با تأکید بر اینکه در هیچ مقطعی در طول تاریخ به اندازه امروز به جهاد کبیر نیاز نداشتیم گفت: جهاد کبیر در موضوع اقتصادی خیلی لازم است و ما باید به سرمایه ها، ثروت ملی و درون ایران نگاه کنیم همانطور که 40 سال نیازمندی های خودمان را با سختی و مشکل تهیه کردیم.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۵۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2 اظهار داشت: 20گردان بسیجی در رزمایش در همه شهرستانهای استان شرکت دارند. رزم آفرینان و حماسه آفرینان بسیجی که خواب را از چشم زورگویان عالم ربوده اند.

 

وی علت این حضور را استکبارستیزی و تودهنی زدن به جهان خواران دانست و افزود: ما 40 سال  پای دستاوردهای انقلاب ایستاده ایم و با صلابت ادامه خواهیم داد و امروز که با نیرنگ و توطئه دشمنان با مشکلاتی مواجه شدیم ما بسیجیان  گردان های امنیتی اعلام می کنیم که از نسل عاشورائیان و محمدرسول الله(ص) هستیم.

 

 قاسمی با بیان اینکه از صدر اسلام تا کنون رزمندگان اسلام همیشه خواب را از چشم دشمنان گرفته اند امروز هم راه همان است عنوان داشت: رزمندگان ایران در آغاز جنگ تحمیلی با کمترین امکانات و شرایط محدود و با اتکاء به ایمان، اعتقاد راسخ و سلاح الله اکبر بحران را خاموش و جنگ را به نفع خودمان پایان دادند.

 

 جوانان امروز با آمادگی مسیر جوانان دوران دفاع مقدس را ادامه می دهند

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: رزمندگان ما استانها و مناطقی از کشور را که دشمن اشغال کرده بود باز پس گرفتند. نسل امروز نیز همان نسل است و جوانان امروز با آمادگی مسیر آن جوانان را ادامه می دهند و بعد از 38سال که از جنگ می گذرد با اراده مصمم و انگیزه الهی علارغم تهدیدات پوشالی دشمن در صحنه ها حضور دارند.

 

وی ادامه داد: وقتی ایران جوانان عاشق ولایت و میهن دارد دشمن قطعاً باید در تصمیمات خود تجدید نظر کند. آمریکا که مدعی دفاع از حقوق بشر و نظم جهانی است و ملت های مظلوم را در سراسر جهان به خاطر قیام و ایستادگی در برابر ظلم و جور غاصبان به خاک و خون می کشد.

 

قاسمی با تأکید بر اینکه آمادگی برای مأیوس کردن دشمن در ایران وجود دارد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف رزمایش و کنگره شهدای استان انتقال روحیه پایداری و پایمردی شهدا به نسل جوان است.

 رزمایش فرهنگی ، نظامی و خدمات رسانی است

وی با بیان اینکه مرحله دیگر رزمایش که در سراسر استان با کمک خیرین و دولت در حال انجام است حضور بسیجیان در عرصه های محرومیت زدایی است گفت: تاکنون 180گروه جهادی برنامه هایشان را شروع کردند و 3، 7 یا 10 روزه در مناطق مستقر و خدمات رسانی دارند. رزمایش فرهنگی ، نظامی و خدمات رسانی است.

 

فرمانده سپاه استان افزود: تا پایان شهریور 220 گروه به مناطق محروم اعزام می شوند و در عرصه های امدادرسانی ، فرهنگی ، درمانی، احیای قنوات و توزیع بسته های کمک تحصیلی و بهداشتی فعالیت می کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه جهادکبیر مبارزه با استکبار است متذکر شد: قرآن کریم نیز همواره ملت های آگاه، بیدار و متکی به خود را به استکبارستیزی توصیه کرده و در طول تاریخ پیامبران اولوالعزم، آزادی خواهان، صلحا، صدیقین و شهدا در مقابل استکبار ایستادند و سر سازی فرو نیاوردند.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: مسئله اول جوانان ایرانی استکبار ستیزی و مسئله دوم صبر و استقامت است که در قرآن کریم فراوان از آن یاد شده است.

 

 مقاومت ملت ایران الگویی برای آزادی خواهان جهان شده است

وی با بیان اینکه در طول تاریخ ملت ایران بر اثر محدودیت هایی که مستکبرین بر آنها ایجاد کردند مقاومت کردند و الگویی برای آزادی خواهان جهان شدند یادآور شد: امام در آخرین پیامش از بسیج خواست هسته های مقاومت حزب الله را در سراسر جهان تشکیل دهد و این امروز با مدیریت و هدایت گری نیروهای حزب الله ایران محقق شده است.

 

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: جهاد کبیر کم تبلیغ شده و سخنرانان، علما، فضلا و اساتید دانشگاه باید بیشتر به این مسئله اهمیت دهند.

 

در هیچ مقطعی در طول تاریخ به اندازه امروز به جهاد کبیر نیاز نداشتیم

وی با تأکید بر اینکه در هیچ مقطعی در طول تاریخ به اندازه امروز به جهاد کبیر نیاز نداشتیم گفت: جهاد کبیر در موضوع اقتصادی خیلی لازم است و  ما باید به سرمایه ها، ثروت ملی و درون ایران نگاه کنیم همانطور که 40 سال نیازمندی های خودمان را با سختی و مشکل تهیه کردیم.

 

قاسمی اظهار داشت: اگر صبر کنیم و به خودمان متکی باشیم به طور یقین پیروزیم چون میوه صبر پیروزی است.

وی خاطرنشان کرد: ملت های کم اراده که چشمشان به بیرون بوده شکست خوردند و تسلیم و خوار و ذلیل شدند.

 

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه امام فرمودند " ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد" گفت: ملتی که راه و رسم حسینی و عاشورایی دارد شکست نمی خورد اما ملت هایی که استقامت نورزیدند و سختی ها و مشکلات را تحمل نکردند بهره ای نبردند و از نظر فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی وابسته شدند.

 

وی ابراز داشت: افتخار می کنیم که شعار نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی را در این 40 سال حفظ کردیم و قطعا اگر در مسائل اقتصادی نیز همچون مسائل سیاسی ، فرهنگی و نظامی متکی به خودمان باشیم دشمن که هر روز دنبال نیرنگ و نفوذ است نمی تواند به اهداف خود برسد.

 

قاسمی با بیان اینکه انگلیس همچون روباه مکار دنبال نفوذ در بخش های حساس نظام است عنوان داشت: نقشه دشمن امروز این است که بین مردم و مسئولین و بین اقوام و همه اقشار جامعه ما تفرقه بیندازد و بهره ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها