مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: آموزش نوگلان حسینی را پیگیری می گنیم زیرا آموزش باید از سنین کودکی آغاز شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۴۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد جواد  جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مداحان و ستایشگران با عنوان نغمه ها، آوا و آداب مداحی در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: در این کارگاه بیش از ۳۰۰ نفر از مداحان بسیجی خواهر و برادر که در محرم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و امر به معروف به اجرای برنامه می‌پردازند، حضور داشتند.

وی افزود: آموزش نوگلان حسینی را پیگیری می‌کنیم، زیرا ما آموزش را باید از سنین کودکی آغاز کنیم تا نوگلان حسینی با شوق پای کار باشند.

جامعی تصریح کرد: مداحان با هنر خود به مراسمات مذهبی رنگ و بوی خاصی می‌دهند و مخاطب را به عمق واقعه نزدیک می‌کنند.
 
وی بیان کرد: با توجه  به نزدیک شدن به ماه محرم با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان، بسیج مداحان استان و کانون مداحان زاهدان کارگاه آموزشی تخصصی نغمه‌ها و آداب مداحی ویژه مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) را با هدف محتوابخشی و فرهنگ سازی و صیانت بخشی به مراسمات عزاداری سیدالشهدا و همچنین آشنایی بیشتر مداحان و شاعران با نغمه‌ها آوا‌ها و آداب مداحی برگزار شد.
 
جامعی تصریح کرد: حمایت از ولایت فقیه، تبئین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر با شعار(افتخار به گذشته و امید به آینده)و امر به معروف و نهی از منکر و کمک به محرومین از جمله مواردی است که مداحان باید در اجرا‌های خود مد نظر قرار دهند.
ارسال نظرات