شرکت ۶ هزار بسیجی در رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص)

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به شرکت بیش از شش‌هزار نفر از اعضای گردان‌های بیت المقدس در رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص) گفت: مرحله نخست این رزمایش ۱۸ شهریور و مرحله دوم در هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۲۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست با مدیران و نخبگان عرصه رسانه استان بوشهر، وقت شناسی، زمان‌شناسی و دشمن شناسی را ویژگی خبرنگاران انقلابی دانست و اظهار داشت: با توجه به ایجاد شرایط ویژه اقتصادی از سوی دشمنان از جمله آمریکا که قصد براندازی نظام اسلامی ایران دارند دفاع از انقلاب در عرصه‌های مختلف از رسالت همگانی است.

وی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها اصحاب رسانه در استان بوشهر در برقراری شرایط مطلوب افزود: آگاهی‌بخشی خبرنگاران به جامعه سبب شد تا اغتشاشاتی که در نقاط مختلف کشور ایجاد شد، مشکلاتی در استان بوشهر شاهد نباشیم.

شرکت ۶ هزار بسیجی در رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص)

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امر به معروف و نهی از منکر را برجسته‌ترین و مهم‌ترین واجب در بین واجبات دانست و افزود: در زمینه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در قرآن در آیات مختلف توجه ویژه شده به گونه‌ای که آمران به معروف و ناهیان از منکر از صالحان و رستگاران و بهترین امت اسلام یاد شده است.

سردار رزمجو به عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: این ستاد در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر به ریاست ائمه جمعه و دبیری فرماندهان سپاه تشکیل شده است.

وی از برگزاری دوره آموزشی ضابطین امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خبر داد و گفت: سازماندهی ضابطین، آموزش و بکارگیری طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر و فعالیت‌های فرهنگی از اهم برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در ۵ ماه نخست امسال است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در مراکز شهرستان‌های استان بوشهر تصریح کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) با حضور نیرو‌های بسیجی در قالب گردان­‌های بیت المقدس مرحله نخست آن ۱۸ شهریور و مرحله دوم در هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه این رزمایش ۲۴ ساعته برگزار می‌شود گفت: شعار این رزمایش وحدت، پیشرفت و با هدف اقتدار، نشاط و امید به آینده با حضور بیش از ۶ هزار بسیجی عضو گردان‌های بیت‌المقدس در مرکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار