خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:
رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در دیدار مدیران روابط عمومی‌های استان فارس با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: ایجاد خلاقیت، نوآوری و تحول در روابط عمومی‌ها نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسئولین در این زمینه است.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۲۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت الاسلام دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در نشستی صمیمانه با مدیران و مسئولین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و بخشی از شرکت های خصوصی استان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه پنج نفر از مدیران روابط عمومی این دستگاه ها به نمایندگی از سایر مدیران و کارشناسان این حوزه به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این جلسه اظهار داشت: روابط عمومی علم و هنری است که بیش از نیم قرن در کشور ایران قدمت دارد اما همچنان از لحاظ مفهومی نتوانسته به  جایگاه و کارکردهای حرفه‌ای خود دست یابد.

مجتبی دینی افزود: کمبود نیروی انسانی متخصص، وضعیت نامناسب اعتبارات، بی توجهی به امر پژوهش در روابط عمومی و فقدان نگرش علمی وحرفه ای و برنامه جامع ارتباطی از مهمترین آسیب های حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی است که با حمایت های مسئولین و تعامل و همفکری بیشتر می توان بسیاری از این مشکلات را حل کرد.

وی گفت: لزوم ایجاد خلاقیت، نوآوری و تحول در روابط عمومی ها نیازمند تغییر نگرش مدیران ارشد سازمان ها و حمایت بیشتر از طرح ها و برنامه های جدید این حوزه است که امیدواریم با حمایت های همه جانبه مسئولین، این امر محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این نشست با بیان اینکه نیاز انسان به زندگی مدنی و اجتماعی موجب شد تا با نهادسازی ارتباط در ابعاد مختلف را تعریف کند، عنوان کرد: روابط عمومی یک هنر است و خارج از مفاهیم یادگیری و مفاهیم نظری باید کارورزی و کارآموزی کنیم و این هنر را در خود شکل دهیم و اگر ارتباطات هنرمندانه شکل نگیرند به اهدافی که داریم، نخواهیم رسید.

حجت الاسلام دژکام با تاکید بر اینکه برای ارتقای توانمندی روابط عمومی‌ها باید مدل‌های مطلوبی شناسایی کنیم، گفت: روابط عمومی نوعی مهارت است و باید روی آن کار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها