در آینده نزدیک؛

کتابخانه دیگری در باقر شهر راه اندازی می شود

خبرگزاری بسیج: علیرضا ناصری پور شهردار باقر شهر گفت: شهرداری باقر شهر با کمک نهاد کتابخانه ها ، کتابخانه دیگری را در آینده نزدیک در این بخش راه اندازی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۰۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ علی اکبر قربانی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری هم اظهار داشت: شهرستان ری در حال حاضر ۱۶ کتابخانه زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی دارد و با افتتاح «کتابخانه عطر گل محمدی» باقرشهر این تعداد به ۱۷ باب خواهد رسید که از این تعداد ۶ کتابخانه روستایی و ۱۱ کتابخانه شهری در شهرستان ری خواهیم داشت.

 وی با بیان اینکه فضای این کتابخانه ۶۳۵ متر مربع است و نهاد کتابخانه های عمومی کشور از شهرداری حق انتفاع ۱۵ سال آن را اخذ کرده و از یکی دوماه اخیر بحث آماده سازی آن را مهیا کرده است افزود: در حال حاضر این کتابخانه با حدود ۱۰ هزار جلد کتاب شروع به کار کرده و انتظار داریم با توجه به جمعیت کتابخوان این شهرستان شاهد مراجعه کنندگان زیادی باشیم.

 رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد زمین دیگری را در باقرشهر برای ساخت کتابخانه با همکاری شهرداری و نهاد کتابخانه ها و اداره کل کتابخانه شروع کنیم تا درآینده نزدیک شاهد دو کتابخانه در باقر شهر باشیم.

قربانی تصریح کرد: ساختمان این کتابخانه توسط شهرداری باقر شهر در سال ۹۵ و با هزینه ای حدود یک میلیارد تومان ساخته شد و نهاد کتابخانه ها و اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران هم با هزینه حدود ۸۰ میلیون تومان برای برخی تعمیرات و اختصاص فضاهای دیگر و همچنین مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای تجهیز این کتابخانه هزینه کرده است.

 

ارسال نظرات