خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حمایت مردم از کالای ایرانی و ترجیح مصرف تولیدات داخلی به جای محصولات خارجی، مهمترین و موثرترین راه وارد نشدن کالای قاچاق خارجی به داخل کشور است.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۹۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی یک ضرورت و نیاز است چرا که موجب گردش و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور می شود.

وی افزود: استقبال و خرید کالاهای داخلی از سوی مردم، سبب افزایش کیفیت سازی و انگیزه در بین تولیدکنندگان داخلی می شود.

جمالی پور با بیان اینکه کیفیت تولیدات داخلی به مراتب بهتر از تولیدات خارجی است، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و مشکلات در زمینه اشتغال نیاز است تا به مصرف کالاهای داخلی توجه و دقت بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام امروز برای ضربه زدن به کشور و ملت ایران با یکدیگر متحد شده و توطئه چینی می کنند، گفت: وحدت، انسجام و یکدلی رمز پیروزی و موفقیت ملت ایران در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان است.

معاون استاندار تهران افزود: فقدان همدلی، تفرقه و نفاق موجب بروز آسیب ها و گزندهای بسیاری به جامعه می شود که این آسیب ها جبران ناپذیر خواهد بود.

وی با اشاره به معضلات اقتصادی کنونی کشور، یادآور شد: امروز در شرایط اقتصادی کنونی ملت ایران با انسجام، وحدت و صبوری ایستاده اند و همانند گذشته از این معضلات و مشکلات هم عبور خواهند کرد.

جمالی پور عنوان کرد: متاسفانه برخی از افراد فرصت طلب و سودجو با احتکار اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم قصد ضربه زدن به حوزه اقتصاد و تضعیف روحیه مردم را دارند.

وی ادامه داد: دستگاه قضا عزم خود را برای برخورد با این افراد به کار گرفته است و با محتکران به شدت برخورد خواهد کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مقوله احتکار آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد می کند، تاکید کرد: دولت اجازه نمی دهد افراد سودجو و فرصت طلب به اقتصاد کشور و مردم آسیب بزنند.

وی به اقدامات فرمانداری ری در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در هفته دولت ۸۵ پروژه عمرانی در زمینه فضای سبز، بهداشت و درمان، آب و خدمات درمانی با اعتباری بالغ بر هزار و ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان ری به بهره برداری رسید.

جمالی پور با بیان اینکه بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: ساخت بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با سرعت در حال انجام است و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ری در سنوات گذشته به دلیل بی توجهی از حداقل امکانات برخوردار بوده است، افزود: در زمینه بهبود و توسعه آبرسانی روستاهای غرب شهرستان ری اقداماتی صورت گرفته و اعتباری برای آن در نظر گرفته شده تا مردم در این بخش نیز از آب مطلوب بهره مند شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: مجوز تغییر کاربری زمینی در کنار مترو شهرری دریافت شده و تا پایان شهریور ماه مراسم کلنگ زنی این زمین برای احداث راه آهن زده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی قوانین دست و پا گیر هستند و باعث بروز مشکلاتی شده است، گفت: قوانین دست و پاگیری که در ارائه خدمات به مردم از سوی دولت و تولیدکنندگان سدی ایجاد کرده اند باید از سوی مجلس حذف شود.

معاون استاندار تهران افزود: قوانین ساده و روان موجب افزایش خدمات رسانی از سوی دولت به مردم می شود که همین امر زمینه رضایتمندی مردم را در جامعه افزایش می دهد.

ارسال نظرات