همزمان با اجراي رزمايش بزرگ محمد رسول الله (ص) در استان چهارمحال و بختیاری، بسيجيان شهرستان بن با حضور مقتدرانه خود صحنه بزرگي از حضور و حماسه را به نمايش گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۹۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار محسن كريمي،  فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن در جمع شرکت کننده این رزمايش ضمن تحسين حضور بسيجيان شهرستان بن، اين نمايش اقتدار عاشورایی را در جهت نااميد كردن دشمن از فعاليت هايش در خصوص دشمني با جمهوري اسلامي ايران خواند.

وی، گفت: با توكل بر خدا اين رزمايش باعث مايوس شدن دشمن، افزايش همدلي، اتحاد و حفظ انسجام گردان هاي بيت المقدس و همچنين زنده كردن دوباره نشاط و شادابي بين نيروها مي شود و در كنار اين حماسه، گروه هاي جهادي بسيج شهرستان در اقصي نقاط شهرستان مشغول خدمت رساني به مردم شريف شهرستان هستند كه خود مايه عزت و افتخار بسيج و بسيجيان است.

كريمي در ادامه افزود: دشمن درصدد است همانگونه كه خودشان گفتند نيمه دوم سال 97 نگذارند ملت ايران جشن 40 سالگي خود را برگزار كند؛ ولي ما آمديم تا بگوييم و مي گوييم با تمام توان و به مثابه سال هاي گذشته جشن 40 سالگي پيروزي انقلاب اسلامي را برپا خواهيم كرد و باز هم مشت محكمي از طرف ملت ايران اسلامي خواهيد خورد.

كريمي در انتها بيان داشت : اين رزمايش يك مرحله از رزمايش بزرگ محمد رسول الله مي باشد كه در كنار آن گروه هاي جهادي در حال خدمت رساني به مردم هستند و علاوه بر آن يك روز در هفته دفاع مقدس تجمع 20 هزار نفري مردم را در مركز استان خواهيم داشت.

يادآور مي شود در ادامه برنامه هاي رزمايش عاشورايي محمد رسول الله شهرستان بن، بسيجيان گردان بيت المقدس با ستون كشي به سمت گلزار شهدا و سپس سطح شهر شور حماسي به شهر بن دادند و پس از آن با حركت به سمت منطقه ماموريت به تمرينات تاكتيكي، رزمي و امنيتي پرداختند.

ارسال نظرات