فرماندار ویژه شهرستان ری:

«فرهنگ سازی» مهمترین عامل در حمایت از کالای ایرانی است

خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فرهنگ سازی و ایجاد اعتماد، مهمترین عامل در حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۹۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «هدایت اله جمالی پور» در بازدید از نمایشگاه پوستر و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی که مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری برپا شده است، افزود: اگر مردم به تولید داخلی داخلی اعتماد کنند، قدرت ملی، رقابت جهانی و رفاه جامعه افزایش پیدا می کند.

وی تاکید کرد: حیات یک جامعه به تولید وابسته است و اگر اعتماد مردم از تولید برداشته شود، با یک جامعه مصرف گرا مورد تهدید دشمنان مواجه خواهیم شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری همه ما باید تلاش کنیم تا تولید کنندگان ما که در این شرایط سخت اقتصادی، زحمات زیادی می کشند حمایت شوند و از سوی دیگر تولید کنندگان نیز با ارتقای کیفیت محصولات خود، اشتغال پایدار و رفاه عمومی جامعه به حد مطلوب برسد.

گفتنی است، نمایشگاه پوستر و کارتون با موضوع حمایت از کالای ایرانی که از ٢٩ مرداد ماه در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری برپا شده، تا ۱۵ شهریور ماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

در این نمایشگاه ۵۷ اثر از ۵۷ هنرمند سراسر کشور پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این آثار، منتخبان جشنواره ملی راه روشن فردا را شامل می شود که در مردادماه سالجاری با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران برگزار  شد.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۱۵ شهریور به مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز شهرری مراجعه کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار