خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از حریق در بازار ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۹۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

حریق در بازار ملایروحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: ساعت 11:35 امروز طی تماس تلفنی که توسط یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد مبنی بر آتش سوزی در بازار ملایر، یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن مشاهده شد که در سر درب یکی از مغازه‌ها کابل فشار قوی در حال ایجاد جرقه است و احتمال به وجود آمدن آتش و شعله و سرایت آن به دیگر مغازه‌ها بود.

رییس سازمان آتش نشانی شهرستان ملایر اظهار داشت: ابتدا با استفاده از کپسول مورد نظر و به موقع رسیدن، آتش‌نشانان مانع از این اتفاق شدند و چون باید کابل فشار قوی توسط نیروهای اداره برق قطع می‌شد سریع با واحد اتفاقات برق تماس حاصل شد و قبل از رسیدن نیروهای اداره برق خوشبختانه توسط نیروهای آتش نشانی حریق مورد نظر اطفاء شد.

وی بیان داشت: در این میان هیچ مغازه‌ای مورد حریق قرار نگرفت، فقط مقداری از اجناس لباس فروشی و مقداری طلا در طلافروشی چون در مجاور اتصال برق بودند به دلیل پایش محتویات داخل کپسولی که همسایگان استفاده کرده بودند، کثیف شده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات