خبرگزاری بسیج: بوستان یادگار امام (ره) محله امیر کبیر و کتابخانه عطر گل محمدی با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در باقرشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۹۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، بوستان یادگار امام (ره) محله امیر کبیر باقرشهر با مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در مدت یک سال احداث و شامل معابر، جدول گذاری، فضای سبز، آبنیه فنی، مبلمان شهری و روشنایی مناسب است.

همچنین کتابخانه عطر گل محمدی باقرشهر نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت یکهزار و ۳۰۰ متر مربع با زیربنای ۶۳۵ مترمربع طی ۲ سال احداث و در مدت ۶ ماه تجهیر شد.

این کتابخانه دارای هشت هزار و ۷۰۰ جلد کتاب برای تمامی سنین، سالن مطالعه برداران و خواهران با ظرفیت ۸۰ نفر به صورت همزمان، سالن مطالعه کودکان، نمازخانه، بخش فنی و متصل به سامانه جامع کتابخانه های سراسر کشور است.

همچنین در ادامه این برنامه کلنگ ساخت یک سوله اجتماعی و فرهنگی با اعتبار اولیه ۲ میلیارد ریال در جاده قمصر و طرح ساخت ایستگاه 3 آتش نشانی باقرشهر واقع در شهر سنگ با اعتبار اولیه هفت میلیارد ریال توسط فرماندار ویژه شهرستان ری به زمین زده شد.

در هفته دولت امسال ۸۴ طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۷۳ میلیارد ریال در سطح شهرستان ری کلنگ زنی و بهره برداری رسید.

 

ارسال نظرات