خبرگزاری بسیج: بوستان امیرکبیر واقع در خیابان یادگار امام (ره) باقرشهر با حضور فرماندار ویژه ری و شهروندان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۸۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ بوستان امیرکبیر در خیابان یادگار امام (ره) با حضور گسترده شهروندان معاون عمرانی فرماندار ری و بخشدار کهریزک، اعضای شورای اسلامی، مدیران و معاونان شهرداری، روسای ادارات شهرستان ری افتتاح شد.

هدایت اله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری باقرشهر خدمتی را شایسته تجلیل دانست که رضایت مردم را در پی داشته باشد. در این مراسم که با حضور معاون عمرانی فرماندار ری و بخشدار کهریزک، اعضای شورای اسلامی، مدیران و معاونان شهرداری، روسای ادارات شهرستان ری و شهروندان صورت گرفت، بوستان امیرکبیر در خیابان یادگار امام (ره) با حضور گسترده شهروندان افتتاح شد. بازدید از کتابخانه عطر گل محمدی، ساختمان در حال احداث آتش نشانی شهرداری در خیابان جهاد و پل روگذر تقاطع کمربندی شرقی ،کلنگ زنی سوله چند منظوره فرهنگی و اجتماعی از دیگر بخش های این مراسم بود.

بازدید از کتابخانه عطر گل محمدی، ساختمان در حال احداث آتش نشانی شهرداری در خیابان جهاد و پل روگذر تقاطع کمربندی شرقی ،کلنگ زنی سوله چند منظوره فرهنگی و اجتماعی از دیگر بخش های این مراسم بود.

علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در این مراسم با تقدیر از همکاران خود در مجموعه شهرداری، مهمترین عامل موفقیت را در شهرهای جدید  که با سیستم نظارتی شورایی و بصورت مستقل اداره می شوند را، اتحاد و همبستگی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دانست و افزود: باقرشهر در سایه یکدلی این دو مجموعه توانسته است فعالیت ها و خدمات شایسته ای را برای شهروندان داشته باشد که البته اغلب این طرح ها و پروژه ها در حال مطالعات تکمیلی است و در سال جاری شاهد شروع و بهره برداری از آنها خواهیم بود .

گفتنی است در این مراسم شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته دولت با اهدای لوح سپاس از فعالیت های ارزشمند معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری ، بخشدار کهریزک و معاون عمرانی فرمانداری تقدیر کرد. همچنین در حاشیه این مراسم در کتابخانه عطر گل محمدی، شهردار باقرشهر در خصوص مساعدت در احداث ساختمان کتابخانه حضرت باقرالعلوم (ع) قول مساعد داد و پیش نویس تفاهم نامه ای در این خصوص تهیه شد .

 

 

ارسال نظرات