خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه گروه‌های جهادی بسیج به هر مکان و منطقه‌ای ورود پیدا می‌کنند آثار و برکات ارزشمندی از خود به جای می‌گذارند، گفت: اولین اثر آنان اثر معنوی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۷۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

اثر معنوی و فرهنگی اولین اثر حضور گروه‌های جهادی بسیج در مناطق مختلفبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، داود مهدوی در جمع بسیجیان جهادگر رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله (ص) 2 رزن بیان کرد: بسیج در طول 40 ساله انقلاب همیشه پای کاربوده و در عرصه‌های مختلف فعالیت چشمگیری داشته است و یکی از این عرصه‌ها، عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: گروه‌های جهادی بسیج به هر مکان و منطقه‌ای ورود پیدا می‌کنند آثار و برکات ارزشمندی از خود به جای می‌گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه اولین اثر آنان اثر معنوی و فرهنگی است، ابراز داشت: اثر بعدی امیدآفرینی به مردم محروم که همان ولی نعمتان ما هستند، است و آثار دیگر آن نیز احیای ارزش‌های دینی و انقلابی و زنده نگه داشتن روحیه نشاط در بین مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان رزن نیز همانند نقاط دیگر کشور بسیج سازندگی منشأ خدمات فراوانی بوده‌اند و در چند سال اخیر برنامه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

مهدوی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی رزن عنوان کرد: احداث خانه برای محرومین و احداث خانه عالم در روستاهای مختلف از جمله این خدمات است.

وی گفت: همچنین در جاهایی که هموطنان ما از مراکز درمانی و بهداشتی کمتری بهره‌مند هستند نیز بسیج سازندگی با همکاری بسیج جامعه پزشکی به آن محل خدمت‌رسانی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به ارائه خدمات بسیج سازندگی در مدارس عنوانکرد: در بسیاری از مدارس خدمات خوبی انجام شده است، اقدامات تربیتی و مشاوره‌ای در مناطق مختلف برای خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات