خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: نمایش حضور بسیجیان در صحنه به این معنی است که مردم حول محور ولایت متحد ایستاده اند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب علارغم مشکلات و توطئه هایی که دشمنان طراحی کرده اند بر عهد و پیمان خود ثابت قدم هستند.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۵۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند عصر امروز در آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2 اظهار داشت: رزمایش از ساعت 14 امروز با حضور بسیجیان در پایگاه و حوزه شروع شد و با رژه موتوری در سطح شهرستان ادامه یافت.

وی با بیان اینکه 3 گردان بیت المقدس، امام علی(ع) و کوثر از بیرجند در این رزمایش حضور دارند افزود: بعد از تجمع بسیجیان در گلزار شهدای گمنام، عظیمت به اردوگاه پیامبر اعظم(ص) را داریم.

 صادق احمدی عنوان کرد: ادامه برنامه ها در قالب فعالیت های تاکتیکی، رزم شبانه و مقابله با اغتشاشات و فعالیت ها در راستای مأموریت های گردان ها است.

وی با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 با شعار محوری وحدت، ایستادگی و پیشرفت است خاطرنشان کرد: هدف از رزمایش برای مقابله با توطئه های دشمنان است که با ایجاد ناامیدی در مردم به دنبال تغییر نظام در ایران هستند.

وی ادامه داد: نمایش حضور بسیجیان در صحنه به این معنی است که مردم حول محور ولایت متحد ایستاده اند و امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب علارغم مشکلات و توطئه هایی که دشمنان طراحی کرده اند بر عهد و پیمان خود ثابت قدم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها