نمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛

بام ایران با عطر محمدرسول الله(ص) معطر شد

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج با رمز مقدس یا محمد رسول الله (ص) در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۴۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر کشور، رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  با اعلام رمز مقدس "یامحمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) توسط سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام آغاز شد.

در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری بیش از 5هزار بسیجی گردان های بیت المقدس آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلامی و ارزش های انقلابی و پاسداری از حریم ولایت و کمک به مسئولان در حل مشکلات مختلف اعلام کردند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری  در آئین آغاز این رزمایش بزرگ، در جمع بسیجیان شهرستان شهرکرد که در میدان صبحگاه تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گردهم آمده بودند، به رسالت سپاه و بسیج در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن اشاره کرد و گفت: رزمایش محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام) با هدف اعلام آمادگی بسیجیان برای حضور همه جانبه در عرصه های مختلف مورد نیاز کشور و مردم و انقلاب اسلامی برگزار می شود.

سردار علی محمد اکبری، افزود: این رزمایش برگرفته از خاطرات دفاع مقدس است، که هرزمانی جبهه های نیاز داشت، بسیج مردمی در صحنه حاضر می شد و سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام ) عازم جبهه ها می شدند.

وی، ادامه داد: امروز نیز همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، همان گونه که در جنگ گذشته با حضور مردم به پیروزی رسیدیم، از جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان نیز با همدلی و همراهی مردم و مسئولین عبور نموده و پیروز خواهیم شد.

سردار اکبری، تصریح کرد: در جنگ اقتصادی فعلی بسیجیان حاضر هستند با مدیریت جهادی در هر عرصه ای که دولت اعلام نماید، حضور یافته و مکمل مسئولان باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به موفقیت های بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در استان چهارمحال و بختیاری نیز در حال حاضر 800 خانه مددجویان امسال توسط جهادگران بسیجی احداث می شود و بسیجیان علاوه بر آمادگی رزمی آماده اند تا هرجایی نیاز باشد حضور یابند.

وی، مأموریت های سپاه و بسیج را مرتبط با اقتضای کشور و انقلاب دانست و گفت: رسالت بسیج و سپاه محدود به شرایط زمان و مکان نیست، هرجایی که کشور نیاز داشته باشد سپاهیان و بسیجیان حضور پیدا می کنند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس به رشادت های رزمندگان ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم آل الله اشاره کرد و گفت: اولین شهید بسیجی مدافع حرم"شهید علی عسگری طاقانکی" و اولین شهید جامعه پزشکی مدافع حرم" شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی" افتخاری برای مردم این استان هستند.

سردار اکبری، در ادامه با اشاره به برنامه های رزمایش محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلام ) در استان چهارمحال و بختیاری گفت: 20 گردان بیت المقدس در این رزمایش حضور دارند که گوشه ای از توان رزمی و دفاعی و آمادگی بسیجیان استان را با انجام تمرینات رزمی و تاکتیکی به نمایش می گذارند.

وی، افزود: گردهمایی و اجتماع بزرگ 20هزار نفری بسیجیان در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس مرحله دوم این رزمایش خواهد بود.

 که رسالت بسیج و سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این رسالت شرایط و زمان و مکان خاصی ندارد و هر جایی که نیاز باشد سپاهیان و بسیجیان حضور پیدا می کنند.

ارسال نظرات