خبرهای داغ:
مشاور و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین

لزوم وجود آموزش مهارت های زندگی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

مرادیان عنوان کرد: رفع مشکل آسیب‌های اجتماعی تنها با مددکاری اتفاق نمی‌افتد و این مرکز باید علاوه بر مددکاری، در راستای آموزش هم گام‌های مناسبی بردارد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۳۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، معصومه مرادیان در مراسم افتتاحیه مرکز ندای مهر مینودری بیان کرد: با توجه به خلا وجود چنین مرکزی در استان و افتتاح آن، می توان به همت والای بهزیستی استان در برخورد با آسیب‌ها پی برد.
 
وی گفت: راه اندازی این مرکز موجب ایجاد امید در دختران آسیب دیده می شود زیرا در دوره ای زندگی می کنیم که خشونت خانگی در مناطق خاص و آسیب خیز، تاحد زیادی نهادینه شده و به عنوان آسیب اجتماعی با آن برخورد نمی شود.
 
مشاور و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: رفع مشکل آسیب‌های اجتماعی تنها با مددکاری اتفاق نمی‌افتد و این مرکز باید علاوه بر مددکاری، در راستای آموزش هم گام‌های مناسبی بردارد.
 
مرادیان افزود: هماهنگی با آموزش و پرورش یکی از زمینه‌های قوی و مفید در راستای شناسایی دختران آسیب دیده است چرا که نقطه تمرکز آسیب‌ها در مدارس، مشاوران هستند  که دانش‌آموزان آسیب دیده به آنها مراجعه می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت آسیب های اجتماعی که در همه سنین و اقشار وجود دارد، امید است مرکز حمایت از کودکان و زنان آسیب دیده نیز در استان احداث شود تا برقراری ارتباط تنگاتنگ با مراکز اورژانس اجتماعی شاهد تحولی در عرصه حمایت از آسیب‌دیدگان باشیم همچنان که منع ازدواج دختر 9 ساله‌،  یکی از تلاش های مرکز اورژانس اجتماعی در استان قزوین بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها