فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 در مناطق مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۳۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری عصر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش سراسری «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 همزمان با مناطق مختلف کشور در مناطق مختلف آذربایجان غربی هم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش به نوعی مکمل رویدادهای مشابه است، ادامه داد: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران رویداد فوق با حضور پرشور و حداکثری اقشار مختلف بسیجی در 17 شهرستان از سراسر استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اهتمام برای اثبات وجود پایگاه مردمی نظام اسلامی، به رخ کشیدن حمایت مردم از انقلاب اسلامی در سراسر جهان، مایوس کردن دشمنان از ضربه زدن به نظام، نمایش آمادگی و عزم جهادی بسیجیان، اهتمام برای پیگیری مطالبات عمومی مردم با تاکید بر لزوم برگزاری اردوهای جهادی را اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

شهسواری در ادامه نشان دادن عزم بسیج برای مقابله با تحریم های اقتصادی، تبیین کارنامه و دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی، تبیین منویات مقام معظم رهبری درباره نمایش قدرت بازدارندگی مردم ایران در مقابل هر گونه تهدید را اهداف دیگری برشمرد که از برگزاری این رزمایش دنبال می شود.

حضور یک هزار گردان در رزمایش محمد رسول الله

این مسئول اظهار کرد: رزمایش از 9 شهریور تا 29 شهریور ماه در استان های مختلف کشور از جمله آذربایجان غربی با حضور یک هزار گردان برگزار خواهد شد که در استان ما هم 22 و 23 شهریور ماه این رزمایش با شعار سراسری «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» برگزار خواهد شد.

وی مرحله نخست رزمایش را شامل برنامه هایی نظیر ستون کشی، اردوکشی، آموزش های درون سازمانی، راهپیمایی شبانه در 17 شهرستان، قرائت دعای کمیل و ... عنوان کرد و بیان داشت: مرحله دوم رزمایش نیز شامل اردوهای جهادی بوده و با تکیه بر مولفه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، سلامت و پزشکی به صورت مستمر در طول تابستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه 320 گروه با 6 هزار دانش آموز در قالب اردوهای جهادی برای خدمت به مردم مناطق محروم استان بسیج شده اند، بیان کرد: مرحله آخر این رزمایش تجمع 40 هزار نفری بسیجیان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می باشد که پنج مهر ماه برگزار خواهد شد.

این مسئول ورزشگاه تختی را محل برگزاری همایش فوق عنوان کرد و افزود: خواهران و برادران بسیجی در قالب اقشار مختلف بسیج اعم از بسیج فرهنگیان، دانش آموزان و ... در این رویداد حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات