خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد

آغاز جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریور/ ۴۵۰ دانش آموز نیازمند میاندوآبی چشم انتظار عاطفه های مردم هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: جشن عاطفه ها امسال در روز 15 شهریور در سطح شهرستان، 16 شهریور در مصلی ها و مساجد و در 11 مهرماه نیز در مدارس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۱۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

 

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: جشن عاطفه ها یکی از مراسماتی است که همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس در سطح کشور برگزار می شود و امسال نیز در آستانه آغاز سال تحصلی جدید، جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریور آغاز می شود.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال نیز مانند سال گذشته در دو مرحله برگزار می شود، اظهار کرد: جشن عاطفه ها روز ۱۵ شهریور در سطح شهرستان، ۱۶ شهریور در مصلی ها و مساجد و در ۱۱ مهرماه نیز در مدارس برگزار می شود

وی گفت: هشت پایگاه ثابت و سیار و نیز شش مرکز نیکوکاری در روز ۱۵ شهریور ماه، کمک های مردمی را برای دانش آموزان محروم و بی بضاعت در میاندوآب جمع آوری می کنند و هم چنین آموزش وپرورش، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در میاندوآب، چهاربرج و میاندوآب نیز آماده دریافت کمک ها و هدایای مردمی هستند.

بخشی تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده مردمی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در بین ۴۵۰ دانش آموز نیازمند و بی بضاعت که در انتظار همدلی مردم هستند، توزیع می شود تا آنها نیز با دلی شاد در پای کلاس های درس حاضر شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با بیان اینکه از خیرین در راستای پاسداشت کرامت انسانی از اهدای البسه و لوازم کهنه خودداری کنند، اظهار کرد: در صورتی که هریک از خیرین بنا به دلایلی امکان حضور در پایگاه ها را نداشته باشند؛ می توانند با شماره های ۴۵۲۴۲۰۴۱،۴۵۲۶۷۸۶۸ و۴۵۲۴۰۲۲۷ تماس گرفته تا همکاران ما با حضور درمحل نسبت به اخذ هدایا و کمک های آنان اقدام کنند.

بخشی افزود: امیدواریم مانند همیشه مردم خیر و نیکوکار میاندوآب، یاریگر این نهاد را در یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات