خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن و شیطان تمام دارایی خود را به صحنه آورده است/ هیئات مذهبی باید هوشیار باشند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن و شیطان تمام دارایی خود را به صحنه آورده و می‌خواهد بگوید ولایت بی ولایت و امامت بی امامت که هیئات مذهبی باید هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۰۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

دشمن و شیطان تمام دارایی خود را به صحنه آورده است/ هیئات مذهبی باید هوشیار باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری، در راستای ارتقاء اخلاق فضای هیأت مذهبی استان کارگاه آموزشی و تخصصی مسئولین تشکل های دینی همدان برگزار شد.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این کارگاه گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب آزادی کربلا است که امروزه دست شیعه و مؤمنین هست و دیگر کسی نمی‌تواند اشغال و اسیرش کند.

آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی با اشاره به اینکه تقارن ایام محرم با هفته دفاع مقدس نقطه عطفی برای پرداختن به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است، بیان کرد: باید این زمان را فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بدانیم چراکه مکتب شهدا آرمانی بوده و شهدای والامقام کشورمان راه 72 شهدای کربلا را پیموده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه بیش از پیش مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) گفت: خیمه اباعبدالله(ع) وقتی برپا می‌شود یعنی گوشه‌ای از بهشت برپا شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن و شیطان تمام دارایی خود را به صحنه آورده و می‌خواهد بگوید ولایت بی ولایت و امامت بی امامت که هیئات مذهبی باید هوشیار باشند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند در مجالس حسینی شیطنت‌هایی را ایجاد کنند که تمام این افکار غلط در مجلس امام حسین(ع) پنبه خواهد شد.

قائم‌مقامی با بیان اینکه برپایی مجالس سید الشهدا(ع) باید منبر داشته باشد و مجلس بدون منبر نور کامل ندارد، گفت: خیمه امام حسین(ع) و مجلس ایشان طوری است که تمام سلیقه‌ها و گرایش‌ها باید زیر پرچم امام حسین(ع) باشند.

وی همچنین به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: اتفاقات اقتصادی را باید دید و از آن درس گرفت که اگر نگاه به بیرون باشد چگونه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار