جت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور گفت: دانشگاه در تمام ادوار محل خلق حماسه‌های دفاع از کشور بوده است و شما استادان، بسیجی بودن را در خود باور کرده‌اید.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۹۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

دشمن به دنبال خلق جامعه ناامید و همراه با بی‌اعتمادی مردم نسبت به کارگزاران نظام است

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور گفت: در دوره‌ای قرار داریم که شاید پیچیده‌ترین هجمه‌ها نسبت به جامعه و کشور ایران صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: جنگ نظامی٬ سیاسی٬ اقتصادی و فشار دیپلماتیک، جای خود را به جنگ کانونی داده است و این جنگ کانونی همان نبرد با اراده‌ها٬ است که با استفاده از سلاح القای ناتوانی و ایجاد بی‌اعتمادی در جامعه انجام می پذیرد.

رستمی یادآور شد: دشمن به دنبال خلق جامعه ناامید با احساس ضعف و زبونی همراه با بی‌اعتمادی مردم نسبت به کارگزاران نظام است و در این شرایط سنگری که انتظار است مدافع جامعه باشد، دانشگاه است.

رستمی افزود: دانشگاه در تمام ادوار محل خلق حماسه‌های دفاع از کشور بوده است و شما استادان، بسیجی بودن را در خودباور کرده‌اید.

 

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه باید برای سال تحصیلی پیش رو، در برابر دشمنی که گفته ۴۰ سالگی انقلاب نباید دیده شود، مقابله کنید.

وی افزود: دشمن بارها آرزوهای خود برای نابودی نظام را به گور برده و نظام با سرافرازی به حیات خود ادامه داده است٬ البته شرط این‌امر مقاومت و ایستادگی اهل حق است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه خداوند وعده نصرت به مجاهدان داده است عنوان کرد: استادان باید محل مراجعه دانشجویان باشند٬ شما باید امید به آینده را نشان دهید.

 

ارسال نظرات