قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان خبرداد:

برپایی جشن عاطفه ها در ۳۸۰ پایگاه ثابت و سیار سیستان و بلوچستان

قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال جشن عاطفه ها طی دو مرحله با شعار " لبخند مهر بسته به مهر شما" در ۳۸۰ پایگاه ثابت و سیار از ۱۵ شهریور ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۷۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان، وحید نجفی، قائم مقام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری جشن عاطفه‌ها با هدف مشارکت گروه‌های مختلف جامعه  و  اشاعه فرهنگ نوعدوستی، ترویج سنت حسنه اسلامی انفاق و در نتیجه رفع نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های اجرایی این نهاد همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان از روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه سال‌جاری در پایگاه‌های اصلی، روز جمعه ۱۶ شهریور ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم و روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه در مدارس سراسر این استان صورت می‌پذیرد.


نجفی ادامه داد: ۳۰۳ پایگاه سیار و ۷۷ پایگاه ثابت در معابر عمومی، میدان‌ها، میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس برگزار می‌شود به طوری که امسال با تاکید بر جمع آوری کمک‌های مردمی بر روش‌های نوین الکترونیک و غیرحضوری است.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع آوری شده قبل از سال تحصیلی جدید در بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع می‌شود، گفت: با توجه به اینکه جشن عاطفه‌ها مختص به یک روز خاص و مکان نیست تلاش شده با مشارکت مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها و حوزه‌های تخصصی استان این امر تسری بیشتری یابد.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان هم گفت: جشن ملی عاطفه‌ها با هدف مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان سیستان و بلوچستان و سهیم کردن آن‌ها در این جشن و زدودن بخشی از آلام دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید با شعار " لبخند مهربانی، بسته به مهر شما" برگزار می‌شود.

سیدعلی موسوی افزود: در این رابطه ایجاد فضای تبلیغاتی که نشانگر حال و هوای برگزاری جشن عاطفه‌ها و شور مردمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند بوده و دعوت از گروه کودک و نوجوان در برگزاری برنامه جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس نمادین و اجرای برنامه متناسب با این ایام یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است.

وی با اشاره به سامانه‌های پرداخت الکترونیکی کمک‌های نقدی، یادآور شد: آسان‌ترین روش پرداخت کمک‌های نقدی جشن عاطفه ها، ارسال کد دستوری #۳*۵*۰۵۴*۸۸۷۷* و پرداخت از طریق تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷۷ است.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان افزود: هم‌چنین نیکوکاران هم استانی می‌توانند از طریق نصب اپلیکیشن سکه با دانلود از کافه بازار و مراجعه به قسمت نیکوکاری و کمیته امداد امام (ره)، مراجعه به سامانه الکترونیک کمیته امداد، شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ بانک ملی برای کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

موسوی گفت: امید است با همکاری صدا و سیمای این استان شاهد حضور چشمگیر هم استانی‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس بوده و هیچ دانش‌آموزی به خاطر مشکل مالی از تحصیل محروم نشود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار