خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: آبرسانی به استان به ویژه منطقه خوشا طرحی در دستور کار است که با مسئولین استانی و کشوری هماهنگی های لازم برای آبرسانی به 25روستا انجام می شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۶۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حسن زاده جانشین قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جشن پیوند آسمانی زوج های جوان با شمیم رضوی اظهار داشت: به منظور ترویج ازدواج آسان از دهه کرامت توزیع 8هزار جهیزیه برای زوج های جوان در مناطق محروم آغاز شد و در دهه ولایت و امامت استمرار داشت.

وی عنوان داشت: انقلاب اسلامی در دنیا عزت آفرین شده است و این در سایه تلاش ، ایمان ، اخلاص، جهاد و مدیریت های انقلابی به دست آمده است.

حسن زاده خاطرنشان کرد:  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت مقام جانبازان و ایثارگران برای این است که قدردان مردمی هستیم که به ندای آسمانی امام پاسخ دادند و پا در رکاب ولایت شدند به گونه ای که هیچ ابر قدرتی جرأت نمی کند نگاه خصم آلودی به ایران اسلامی داشته باشد.

وی اضافه کرد: افتخار آفرینی به برکت نظام و انقلاب و شما مردم که پا در رکاب ولایت افتخار آفریدید و امنیت و آسایش در این راستا به وجود آمده و تثبیت شده است.

جانشین قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز که دشمن اقتصاد ما را نشانه گرفته است با مدیریت انقلابی دشمن را ناکام بگذاریم گفت: لازمه حفظ انقلاب تلاش و حرکت مجاهدانه است که باید دست بر زانوی خود بگذاریم و از خارج مرزها قطع امید کنیم و همه مردم و مسئولین دست به دست هم دهند.

حسن زاده ادامه داد: در استانهای خراسان جنوبی، رضوی و شمالی قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه مستقر شده است و به دستور رهبر انقلاب در ایجاد امنیت پایدار و اشرافیت اطلاعاتی و مردم یاری و محرومیت زدایی اقدامات عملیاتی داریم.

وی یادآور شد: با توجه به خشکسالی های متوالی در منطقه توجه به زیرساخت ها را در دستور کار قرار دادیم و در استان خراسان جنوبی درسال گذشته و امسال در زمینه بندهای خاکی ، آبخیزداری و آبخوان داری اقدامات اثرگذاری انجام شده است.

جانشین قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه  گفت: تاکنون 8بند خاکی در روستاهای مرزی احداث شده و تا پایان سال ادامه می یابد تا از نزولات آسمانی بیشتر بهره مند شویم  و امید را در روستاییان بارور کنیم که به شهرها مهاجرت نکنند.

وی افزود: در ساخت مسکن برای محرومین تاکنون 40واحد ساخته و 200واحد ترمیم شده است و در ساخت 10مسجد کمک کردیم.

حسن زاده ادامه داد: از تعداد 8هزار جهیزیه که با همکاری کمیته امداد و آستان قدس رضوی بنا است توزیع شود تعداد 900 جهیزیه در 14 استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه اقداماتی در جهت احیای قنوات نیز در سپاه انجام شده است افزود: 30هزار بسته معیشتی در مناطق نیازمند و کمتر توسعه یافته توزیع شده است و در توزیع بسته های لوازم التحریر در گام اول 115هزار آماده شده است که 30هزار بسته برای استانهای خراسان جنوبی و رضوی در نظر گرفته ایم.

جانشین قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: آبرسانی به استان به ویژه منطقه خوشا طرحی در دستور کار است که با مسئولین استانی و کشوری هماهنگی های لازم برای آبرسانی به 25روستا انجام می شود. کار زیرساختی است که امیدواریم در آینده نزدیک عملیاتی شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها