خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقه در سپاه ارومیه:
مسئول نمایندگی ولی فقه در سپاه ارومیه گفت: کیفی سازی حلقه های صالحین ضروری است.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۳۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجّت السلام ابراهیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه گفت: کیفی سازی حلقه های صالحین ضروری است، همچنان که کمیت نیز لازم است، دفتر نمایندگی ولی فقیه رسالت ویژه ای در کیفی سازی حلقه های صالحین دارد که در صورت امکان کیفی سازی، رشد در زمینه کمیت نیز مطلوب می باشد.

این مسئول افزود: کیفی سازی به این معناست که نیروهایی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم که دور از انتظار نیست. با وجود پایگاه ها و هیئت ها و کانون ها و در مساجد ضعف مدیریتی داریم و انتظار می رود که فرماندهان پایگاه محور وحدت و قوت مساجد و نماز های جماعت باشند و برنامه های حلقه های صالحین وصل به نماز جماعت باشد،حلقه ای کارآمد و کامل است که با شروع نماز جماعت و یا ختم به نماز جماعت باشد.

حجّت الاسلام ابراهیمی با اشاره به عدم بروز اختلاف در مساجد گفت : یکی از وجه های اختلاف و زمینه های شروع اختلاف در مساجد این است که برنامه های پایگاه همراه با نماز جماعت نیست و فرماندهان پایگاه باید به جدّ از افراط و تفریط پرهیز نمایند که تیشه به ریشه این انقلاب می زند.

ابراهیمی گفت: دین اسلام به ما برنامه داده است تا با جدیت با خرافی گری و بدعت مبارزه کنیم. برنامه های هیئت ها باید با دین همراهی داشته و مانع نفوذ جریاناتی مانند جریان شیرازی و تشیع لندنی شوند. باید فضای نقّادی و تبادل نظر در پایگاه ها ایجاد شود.

وی همچنین در مورد ارتباط با علماء و نخبگان گفت: اگر در یک حوزه تعدد علماء و نخبگان زیاد باشد آن حوزه و پایگاه موفق می باشد. در حلقه های صالحین می خواهیم افرادی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم، کار تربیتی از جنس تربیت می خواهد و غیر آن خطا است. 

انتهای پیام

ارسال نظرات