خبرهای داغ:
تامل عاشورایی:

حج و نمازتان قبول که سر امام امت را بریدند!!

در حج انبوهی از جمعیت مسلمین به راه افتادند و مساجد زیبا پر از نمازگزاران و روحانیون در حال خطابه و تفسیر قرآن هستند. در زیر پوست شهر و هیاهو امام تنها و غریبانه به راه می افتد و فریاد استغاثه سر می دهد اما هیچ کس نمی شنود و نمی خواهد بشنود
کد خبر: ۹۰۵۴۲۱۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

خبرگزاری بسیج در قزوین: عبد اللّه پسر عمر فرزند خلیفه دوم وقتی از جریان حرکت امام حسین (ع) به سوی کوفه باخبر شد، محضر آن حضرت رسید و از ایشان خواست که با گمراهان سازش کند. همچنین او را از جنگ و کشته شدن برحذر داشت.
امام (ع) در پاسخ او فرمود: «ای ابا عبد الرحمن! مگر نمی‌دانی که یک نمونه ناچیز بودن دنیا در نزد خدای تعالی این است که سر یحیی بن زکریا به عنوان هدیه نزد زنی بدکاره از بنی اسرائیل فرستاده شد؟ آیا نمی‌دانی که بنی اسرائیل از طلوع فجر تا طلوع آفتاب هفتاد پیامبر خدا را می‌کشتند و بعد مثل اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده و حرکت ناروایی رخ نداده است، در بازارها نشسته و مشغول خرید و فروش می‌شدند؟ خداوند در کیفر آنان شتاب نکرد و به موقع از آن‌ها انتقام گرفت. ای ابا عبد الرحمن! از خدا بترس !
ابا عبدالله ع با هشداری عجیب عبدالله را آگاه می سازد و داستان بنی اسراییل را که سر ۷۲پیامبر را از یک روز تا غروب آفتاب بر نیزه می کنند سخن می گویند!
ملت ایران سر امام خمینی را بر نیزه نکرد بلکه طوری از اسلام و امام امت دفاع کردند که بی شک تاریخ شیعه برای اولین بار ملتی را در مدار ولایت و امامت قرار داد.
ائمه و رسول الله به ملت ایران آفرین گفتند، اما چه اتفاقی می افتد که همه مشغول زیارتند، در حج انبوهی از جمعیت مسلمین به راه افتادند و مساجد زیبا پر از نمازگزاران و روحانیون در حال خطابه و تفسیر قرآن هستند. در زیر پوست شهر و هیاهو امام تنها و غریبانه به راه می افتد و فریاد استغاثه سر می دهد اما هیچ کس نمی شنود و نمی خواهد بشنود.
چه شده که بر قرآن ناطق شورش می کنند و به مشتی پوست و کاغذ تعظیم و تسلیم می شوند؟ به راستی وقتی امامت به قربانگاه می رود که امت و نخبگانش به دنبال اسلامی بروند که با انجام فروع دین و مستحباتش هوس بهشت و هوری کنند و از راه بی خطر و راحتی به بهشت بروند تا با خدا هم مکر کنند و بهشت را به بهای نا چیز چند ذکر و ختم قران بدست بیاورند.
طایفه بنی اسراییل در یک روز ۷۰پیامبر را سر می برند، چه اتفاقی می افتد که کسب و کارشان را شروع و از اینکه هدایتگران آسمانی را کشته اند نفس راحت می کشند؟ زمانی اتفاق می افتد که راه شیطان شیرین تر از حق جلوه کند و آنگاه عذاب الهی را با شیرینی چند روز شیطان جایگزین می کنند.
امروز به مسلخ بردن امامت جامعه در دستور کار قاضی شریح ها و عمروعاص است تا بتوانند چند روزی را مروان ها و حجاج بن یوسف را بر مسلمین حاکم کنند که سرهای مردان و زنان را بر کف خیابانها فرش کنند.
امروز امام خامنه ای بر راه صراط انقلاب ایستاده است و دشمنان و مزدوران داخلی هم به دنبال این موضوع هستند که مردم غرب در معنویات باشند اما در برابر نابودی امامت هیچ حرکتی انجام ندهند.
فقط نظاره کنند و حس همدردی داشته باشند. همانطور که سازمانهای شیطان که حامی داعش و آل جهود هستند فقط از کشتن زنان و کودکان احساس ناراحتی می کنند!
اما به لطف بیداری شیعه با نفس قدسی امام مستضعفان دلها بیدار شد و تا رسیدن به تپه های صهیون این راه ادامه دارد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها