خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: تعداد 8هزار جهیزیه با نام امام رضا(ع) در 14 استان کشور توزیع می شود که در استان خراسان جنوبی 800 سری جهیزیه توزیع می شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۰۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حسن رجب زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری صبح امروز در آیین اهدای 200 جهیزیه به زوجین جوان در بیرجند با اشاره به نزول آیه تطهیر بر پیامبر(ص) اظهار داشت: امروز به نام روز مباهله نامگذاری شده و در این روز حقانیت اسلام و نبی مکرم اسلام و اولاد ایشان به اثبات رسیده است.

 وی عنوان داشت: مجموعه قرارگاه و نیروی زمینی سپاه از یک سال و نیم قبل در مناطق مرزی خراسان جنوبی مستقر شدند.

رجب زاده بیان داشت: ما در راستای مأموریت اصلی مان که حفظ امنیت پایدار است اقداماتی در حوزه امنیت و رصد اطلاعاتی انجام دادیم و در کنار این ماموریت مردم یاری و محرویت زدایی را نیز دنبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی اقداماتی انجام شده است که هفته قبل اجلاسیه شهدای اهل سنت استان در شهرستان درمیان برگزار شد و در جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان جهت کمک به جوانان طرحی را نیروی زمینی سپاه با همکاری کمیته امداد و آستان قدس رضوی به طور مشترک برگزار می کنند.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری افزود: تعداد 8هزار جهیزیه با نام امام رضا(ع) در 14 استان کشور توزیع می شود که در استان خراسان جنوبی 800 سری جهیزیه توزیع می شود.

 وی ادامه داد: امروز در مرحله دوم بیش از 210 سری جهیزیه تحویل زوج های جوان می شود و یکصد سری جهیزیه در مرحله اول توزیع شده است و مابقی تا پایان سال تهیه و توزیع می شود.

رجب زاده ضمن تبریک به زوج های جوان گفت: این نعمت را قدر بدانید که شروع زندگی شما با کرامت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و زیر سایه ولایت است.

گفتنی است، مراسم ویژه پیوند آسمانی زوج های جوان با شمیم رضوی و تحویل جهیزیه ها با همکاری آستان قدس رضوی ، کمیته امداد و قرارگاه شهید ناصری بود و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تهیه این اجناس را از کالاهای ایرانی بر عهده داشت.

شایان ذکر است، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، جانشین فرمانده قرارگاه ثامن الائمه و فرماندهان نظامی و انتظامی و 200 زوج جوان در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها